Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 5027 ggr
Hawknestgrove
0

Uppblåsbara kragar till absolut nettopris!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag tog en rövare i veckan och beställde 40 st uppblåsbara kragar, då slipper jag den dyra frakten. Kragarna har inte gått upp, de kostar fortfarande 55 kr plus moms, dvs 68,75. I och med att jag köpte så många, så slapp jag den dyra frakten och tänkte, att OM det är någon som vill köpa för det priset plus frakt 15 kr=83,75 så går det bra fram till den 26/5. HEHE fick ju 30 dagar netto….. Så det blev lite billigare än förut, för då fick ni som köpte vara med och betal min frakt också… Köpte så många, då jag tänkte försöka sälja dem på marknaden. MEn som sagt, rena nettot till er här inne fram till den dagen jag måste betala.Fotomodell som inte gillar att vara med på bild är Esther

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

så här ser kragen ut

Hawknestgrove
0

Puttar för er som kanske missta detta… Alltså månaden ut så är det ett toppenbra pris på  kragarna. Om man beställer en krage själv, så kostar frakten 150 kr bara den…. för de skickar alltid med företagspost…

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Passar det liten som stor vuxen katt så att säga?

Puma77
0

Jag har haft denna på min lilla vovve Cindy t.o.m då hon hade klåda i öronen och jag inte ville att hon skulle klia medan dropparna verkade och det funkade. Nu är ju hon i storlek som en katt men har nog en lite bredare hals. Men då det är kardborrefäste så gör det ju inget och kan regleras. På liten katt kan man ju sötta ett halsband i öglorna som är på insidan av kragen.

//Pia

Hawknestgrove
0

Precis som Puma säger….Fick en förfrågan här inne från en som har vovve med 37 cm i halsomkrets, hur stor är  Cindy?

Puma77
0

Nja hon är ju lite smalare runt 30 ca

//Pia

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vi kör hårt på en sån, pma konto så för jag över pengar

Hawknestgrove
0

Ok Daisy, ska bli!!!

Lena
0

Du det skulle allt vara bra att ha en sådan hemma med vårt stora kattgäng. Pma mig vart du vill ha pengarna insatta.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

ok…. då packar jag en åt dig

Hawknestgrove
0

era två kragar är på väg nu. Puttar upp om det är någon mera,s om vill köpa….

Hawknestgrove
0

fick ett underbart försäljningsargument av en som köpte…..hon hade köpt till sin labrador förut och köpte nu till sin kisse som skulle opereras…"Jättebra att bära med sej  kudden"

Skrattande

Mari
0

En kostar alltså 83,75?

Om man vill ha flera, tex. 2-3st är det samma pris eller tillkommer mer i frakt? :-)

Finns det många kvar eller har dom hunnit gått åt?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hawknestgrove
0

ja 83,75 då ingår frakten. den är  på 15 kr. Vill du köpa fler, så går det bra, men då rekommenderar jag att vi tar Schenker som frakt, för det blir billigast. De har frakt från 55 kr för ett kilo. Posten blir ju svindyrt om det blir tjockare saker än 3 cm. Så själva kragen  kostar alltså 55kr plus moms. dvs 68,75. Det är precis vad jag får betala. Nu tog jag så pass många, så att jag fick fraktfritt, så jag har gott om dem.

Hawknestgrove
0

tre karagar väger utan emballage 265 gram. så då blir det för 500 gram plus12 kr för att det blir tjockt36+12=48 kr i frakt och då är det bara som vanligt brev, som inte har någon som helst säkerhet… Då är det i mitt tycke bättre att lägga på 7 kr och få en säker spårbar frakt

Mari
0

Yes det är vettigt att kunna spåra. Jag vill ha några kragar till djurskyddet och ska höra mig för om det är fler som vill ha, återkommer med beställning!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hawknestgrove
0

Gör det. jag beställde 40 st, så det finns nog så det räcker. Scannar fakturan här, så att ni ser att jag inte ljuger om priset.

wendel83
0

Jag skulle nog också kunna tänka mig at beställa en.Den hindrar dem från att tex tvätta sig på mage och så eller?Kan vara bra att ha hemma om de nu tycker den är mer okej än en vanligt tratt?

Hawknestgrove
0

Bra pma mig dinadress och så får du veta mitt kontonummer, så skickar jag en

piamaria
0

Ser ut att vara en jättebra krage. Glad

Hawknestgrove
0

ja de är bra…… hade en på Mee när vi kastrerade henne, då var ju hon en skyggis…hon bodde ju i husvagn under sin konvalecens…

Hawknestgrove
0

Ok putt….ifall någon ska ha till självkostnadspris….

Hawknestgrove
0

puttar så lillmymlan kan få se min faktura….

lillmymlan
0

Hawk…

Sådär ser inte min faktura ut… jag har inget ocr utan jag skrev fakturanumret.

Måste nog ringa och kolla så att det har kommit in rätt… skulle betala med bankgiro i alla fall…

Nu blir jag orolig!

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Hawknestgrove
0

nej då, jag hade i min bankrulla det bankgironumret som du hade. Kan vara för att du är ny kund. MEn ring och kolla för säkerhets skull

lillmymlan
0

Ska ringa och kolla :)

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Hawknestgrove
0

ja det är ingen fara ska du se. Det är bara det att mina fakturor går via Payex och din gick direkt

Hawknestgrove
0

putt för kragarna……

Alexej
0

Hur många har du kvar? Kan du skicka en snabbt? Ska kolla med Eva om vi kan ta in fler.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

ja, jag har kvar. jag kan skicka snabbt. Du har mitt kontonummer? Jag kan skicka i morgon, för nu har posten gått för dagen….

Alexej
0

Kan du skicka 3 stycken?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

ja visst.. med posten eller schenker?? nu får du räkna med, att det är helg även på måndag….då kostar alltså kragarna 3x68.75=206,25. skickar jag med Schenker så blir det 55 kr till. kollade och det blir svårt att få till det utan skrymmande tillägg som brev. Då blir det 60 kr som vanligt brev.  Så antingen 266,25 eller 261,25. Posten det första altenativet som vanligt brev, det andra Schenker

Alexej
0

Spelar ingen roll. Det som är bäst för dig. Inte heller brottom. Vi hade en krage i reserv.

Hawknestgrove
0

Ok packat o klart med Schenker, tre kragar. Så 261,25 på mitt konto, jag pma r dig konto

Alexej
0

Okay, det ska jag fixa:)

Hawknestgrove
0

skickar dem i morgon bitti. Du får mailavisering

Sagolika
0

Går det fortfarande att få köpa en sån här krage av dig Hawknestgrove? Skulle behöva en snabbt som ögat.

kattassen
0

#37 Kontakta TS via Pm istället då h'n inte är på sajten längre.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus