Tarzan vill hitta hem!
Nu behöver jag lite hjälp!
Till Min syster har det flyttat in en katt sedan början av november. Min syster bor i Gustavslund utanför Märsta mot Sigtuna. Katten har idag varit hos veterinären och kollat ID, och det fanns. Katten är ca 10 år registrerad 2002 med namnet Tarzan av någon Therese boende då i Skogås "Huddinge" naturligtvis fungerar inte telefonnumret + att efternamnet inte stämmer. Ingen saknar sin katt i området där min syster bor.
Jag skulle vara tacksam om Ni kan dela och sprida detta vidare så Tarzan kanske kan få hitta hem. Tarzan mår bra och är en välgödd kille i sina bästa år. Alla Ni som jobbar eller har kontakt med katthem, föreningar runt Stockholm snälla kolla igenom efterlysningar osv. Tarzan vill hem!!

Har Tarzan fått komma hem??
Också nyfiken hur det har gått för Tarzan.

ja, hur har det gått?
Blir också nyfiken!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Kommer Ni ihåg missen som kom till min syster i november 2011. Det har gått lite mer än ett halvår och Shabby som han nu heter trivs som fisken i vattnet. Vi träffades i helgen och då myste han i solen på badtunnan. Han går aldrig längre än tomtgräns och är väldigt mån om att kontrollera att han inte blir borttappat igen ;) vilket han aldrig kommer att bli för nu får han sluta sin sista år hos min syster. Hon har slutat leta efter ägare!!
Min syster var tyvungen att döpa om honom för så fort de sa Tarzan så kom han som ett skållat troll och väntade på gosaker därav den stora magen som nu är 1 kg lättare. Ingen mat får stå framme han stjäl allt!!
Min syster misstänker att han varit innekatt tidigare dels med tanke på vikten och att i början kände han sig inte hemma utomhus.
En liten bild bjuder jag på.
//M-H

#5 En glädjande historia på denna något mörka dag för göteborgskissarna.
Tacka din syster för att hon lät Tarzan/Shabby komma in och få en plats i deras hem
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus