Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 835 ggr
majvi
0

Nödrop från Hälsingland

http://www.blocket.se/vi/12067357.htm?ca=5_s

Finns det någon här som kan hjälpa? Jag hörde att ännu fler katter är på väg in.

Härligt förresten att hundtjänsten ställer upp för katterna..

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Hawknestgrove
0

Åh… Otroligt fint att de ställer upp!"

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Ja det var mycket fint gjort och gör att man känner sig glad.

//Lea

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Vilka underbara människor…så fint att de tagit sig an katterna..

Sidentass

storAnnette
0

Så fint§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ skrev Tingeling….

majvi
0

Men de kan inte ha kvar katterna så länge och de söker akut nya hem åt dom.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Simson
0

Jag tipsade Kattsamariten så de vet om det om de blir kontaktade…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Erika91
0

puttar upp!

vanessa
0

Kanske jag borde prata med svärmor som älskar katter och bor där. Fast de reser så mycket så de har verkligen inte tid för en katt. Snällt av hundstället att ta in dem. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Simson
0

Hur har det gått?

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

De kan inte, just för att de reser så mycket. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

majvi
0

I lördags fanns det 5 vuxna katter och 4 nyfödda kattungar vid hundpensionatet.Kattmamman är tingad- hon är en långhårig sköldpadda, mycket söt.En av de andra katterna var högdräktig så hon kanske har fått sina ungar. Det är troligen 4 katter kvar i samlarhemmet och om jag förstod rätt hade det fötts kattungar där som hemmet pratade om att nacka. Men de skulle göra vad de kan för att hjälpa dessa katter också.