Bygg en autobahn till din katt...
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Fy så fränt… sådär vill jag bo och ha det 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Gångbroarna för katterna var riktigt kul! Men samlarmanin när det kom till prydnadssaker fick mig att rysa. Tur att vi alla har olika smak - så räcker prylarna åt alla.
Medarbetare Hittekatter iFokus
Jag har inga samlarsaker, men jag gillar utformningen för missarna med alla ställen att klättra, gå och springa på, ursnyggt!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Absolut, lillmymlan. Den delen var helt fantastisk. Undrar om jag skulle kunna göra någon light-variant åt mina egna pälsbollar.
Medarbetare Hittekatter iFokus

Åhhh så läckert! Måste vara rena paradiset för katter:-) Och…tror deras samling av saker anknytna till katt till och med slår min:-)
Nu fick jag inspiration, när vi skaffar hus hoppas jag en sån där katt ramp åker upp direkt genom huset som ändå troligen kommer renoveras.
Häftigt sätt att utöka ytan för katterna! Samlar ju på kattprylar jag med men inte riktigt i den divisionen. Kul att se var det hur som haver!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"