Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: tips-råd
Läst 1562 ggr
Alexej
2

Bygg en autobahn till din katt...

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

lillmymlan
2

Fy så fränt… sådär vill jag bo och ha det Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Katthemsmatten
3

Skrattande Gångbroarna för katterna var riktigt kul! Men samlarmanin när det kom till prydnadssaker fick mig att rysa. Tur att vi alla har olika smak - så räcker prylarna åt alla.

Medarbetare Hittekatter iFokus

lillmymlan
2

Jag har inga samlarsaker, men jag gillar utformningen för missarna med alla ställen att klättra, gå och springa på, ursnyggt!

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Katthemsmatten
1

Absolut, lillmymlan. Den delen var helt fantastisk. Undrar om jag skulle kunna göra någon light-variant åt mina egna pälsbollar.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Sidentass
1

Åhhh så läckert! Måste vara rena paradiset för katter:-) Och…tror deras samling av saker anknytna till katt till och med slår min:-)

[RMSLiners]
3

Nu fick jag inspiration, när vi skaffar hus hoppas jag en sån där katt ramp åker upp direkt genom huset som ändå troligen kommer renoveras.Kyss

Lena
0

Häftigt sätt att utöka ytan för katterna! Samlar ju på kattprylar jag med men inte riktigt i den divisionen. Kul att se var det hur som haver!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"