Jag har räddat två sötnosar!!
Hej! Jag är ny medlem på detta forum och ville gärna presentera mina 2 sötnosar som jag ska hämta från ett katthem i Örebro på söndag!!
Jag är så glad att jag beslutade mig för att besöka ett katthem för att finna 2 nya familjemedlemmar istället för att köpa katt på vanligt vis. det känns så bra att hjälpa 2 utsatta små kissar!
Besökte katthemmet igår och fick genast hjärtsnörp av att se alla fina katter som behövde komma till nya bra hem. Men fastnade ändå ganska fort för dessa två:
Puma, lyssnar inte efter sitt namn så jag ska komma på ett nytt, tycker inte Puma är ett passande namn på en hankatt. Han kommer från en missbrukar familj tillsammans med sina syskon och var vanskött. En väldigt tillgiven och sprallig katt. Ca 3 år gammal
Kasper En kelgris som ÄLSKAR att sitta i knät och gosa! Har en härlig "ovana" att snutta, nafsa försiktigt på fingrarna när han gosar. Gör inte det minsta ont utan är tokmysigt!!

så söta så söta! lycka till med dom:D

Kissarna tackar och bockar =)

Toppen att dom båda skönheterna får komma hem till dej..! Vad spännande sedan att följa upp fortsättningen o höra hur det går..kommer säkert att gå alldeles utmärkt!
Sidentass

Vad roligt. Vilka bärnstensögon Puma ser ut att ha. Vackert. OCh vilken söt Mustasch Kasper har. Verkar bli härliga familjemedlemar. Förresten, välkommen hit förresten! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Grattis till två jättefina katter!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tack allihopa! Det känns så underbart att fått chansen att hjälpa några som verkligen behöver det! Och så blir man ju lite stolt när ni tycker att dom var fina! Nu ska jag titta runt lite här på alla andra fina katter och se om jag hittar några solskens historier om andra som blivit räddade!
#5 ja visst har han en gullig mustasch hihi

Välkommen hit och tack för att du tar hand om 2 kissar från ett katthem och som behöver ett alldeles eget hem……………
Lycka till och uppdatera oss gärna med nya bilder…..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Oj, jag blev störtkär i Puma! Men du har rätt, han borde heta typ Alfred istället =) Han ser ut som en Alfred =)
Jättefint av dig att ta hand om dessa två raringarna! Ska bli spännande att få höra mer om dom! =)

Grattis till katterna. Jätte fina båda två
Blir alltid så glad när någon adopterar katt och ännu bättre katter från ett katthem. Då kan katthemmet sedan ta in andra kissar som behöver hjälp.
Dina kissar var riktiga sötnosar båda två och jag önskar lycka till med dom och ni får säkert ett underbart liv tillsammans.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Va kul att du har tagit hand om katthemms katter 
Och dom e ju otroligt söta, hoppas allt går jättebra och att ni blir lyckliga i alla dagar som komma skall ;-)
Tassar i massor från Mojje & Busan & matte Eva
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
0# Vilka goa katter du skaffat dig! Det är en fin insats som du gjort när du adopterade katt från katthem. På det sättet har du gett hem åt två kissar, samt plats på katthemmet för ytterligare två katter i nöd. Hittekatter brukar vara så himla tacksamma också vilket gör det extra trevligt att vara kattägare. Lycka nu till så jättemycket och skriv om hur det går med grabbarna. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"