Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 573 ggr
evamojje
0

Öppet hus på Stockholms Katthem

Ni får inte missa öppet hus på Stockholms Katthem på söndag mellan 13-16. Det kommer att vara cafeteria, loppis. lotterier, försäljning och massor av annat kul! Möjligheten att titta på våra fina katter finns naturligtvis också (även om bokningar inte kan göras förrän vid ordinarie besökstid under kvällen). Ta med hela familjen och kom och besök oss!  

Kom och säg hej till Whistler      

Andra bloggar om: Stockholms Katthem

Andra bloggar om: Katt

Andra bloggar om: Hemlösa Katter

Andra bloggar om: Djurplågeri

Andra bloggar om: Öppet hus

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Erika91
0

Åhh jag vill så gärna dit!
Men själv bor man i lilla Oskarshamn, en evighet från Stockholm, men man kan ju försöka övertyga mamma om att åka dit :)

Erika91
0

Putt

evamojje
0

*s* ja det vore ju imponerande om du kom från Oskarshamn *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

evamojje
0

Eller kom in och säg hej till söta Lill-Marit Glad

rulda
0

ohh hon var riktigt söt :)

Erika91
0

#4  Vilken sönos :)

evamojje
0

LILL-MARIT är en superdupersöt liten sköldpaddstjej med vitt och saknar spetsen på ena öronlappen. Hon är ytterligare en av de infångade hemlösa kissarna från Husby och född ca 2005. Lill-Marit är än så länge väldigt rädd och behöver massor av kärlek och tålamod innan hon blir bekväm med oss tvåbeningar.

Erika91
0

Men är det öppet hus imon eller nästa söndag?

evamojje
0

Erika91
0

Var det idag? Fundersam
Då kan jag ju inte Ledsen

evamojje
0

Jag och min systerson Liam var till Katthemmet idag och hade med oss lite prylar till katterna och lite till loppisen som dom kunde sälja. Sen så vart man ju torsk själv och handlade lite prylar *s*.

Men de va mycket trevligt och Liam tyckte att det var väldigt spännande med alla katter *s*