Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 301 ggr
Mettan
0

VAD GÖR JAG MED MIMMI?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu finns det inge n möjlighet för mej att ha henne längre. Jag har haft henne sedan november och inte kunnat placera henne. Först var problemet priset som matte ville ha, och nu är problemet att kunna få iväg henne. Jag har ju ingen bil och har dåligt med råd att resa och lämna henne. Hon är ju livrädd för andra katter och måste vara ensamkatt. Hon blir 2 år nu och är kastrerad. Ordentligt kelen, bara ingen annan katt finns i närheten,  men när vi kelar blossar min allergi upp och jag tar redan dubbel dos.

Är det någon som har något förslag, så ring 0704 - 68 53 76 ELLER 04188 - 33 37 26 helst lördag förmiddag .

vanessa
0

Jobbigt. De enda förslag jag har är väldigt vanliga. Dels lappar i området där du bor, annonsera på alla ställen som går, både på nät och lokaltidning. Du kan även prova Blocket, för det är du som väljer ut ägaren bland de eventuella nötter som finns. Håller tummarna. Förresten, använd bilder på henne. Gärna någon där man ser hennes väna ansikte. Sådant brukar få folk att titta till och reagera. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Denna kommentar har tagits bort.
Lena
0

Hoppas att det ordnar sig. Följ Vanessas goda råd så kommer det helt enkelt att fixa sig förr eller senare.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Erika91
0

Jag hoppas att det odnar sig!
Följ Vanessas råd..
Jag håller tummarna!