Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten-medlemmarna
Läst 522 ggr
Lena
0

Mest aktiva skribenter senaste månaden

Användare

Antal inlägg

Gunilla.H

592

Lena

555

Katter_e_mitt_liv

396

vanessa

369

Landfreak59

295

Simson

284

karin.s

256

Sidentass

244

anebit

235

-Jossan-

232

Naquita

166

storAnnette

158

modell_flickan

136

ÅsaF

136

morgan_kks

133

miranda1

121

Jenna_Gun

121

Engla

106

sophia_doos

104

marieborg

100

rulda

94

helenal

84

maggan47

82

vargmamman

82

evamojje

68

Efvis

65

Puma77

62

Pelusa

60

brutt

56

evangeline

54

app.syl

48

MorganP

46

Sonja36

42

HannaAkutgruppen

42

emjon

40

Issa

40

Ankie

35

majvi

34

_thilda_

28

gubben

27

Anna77

26

VillHaStorKatt

24

Highlandertess

24

Tofsvipan

23

YvonneW

21

Xena

20

Hennum

20

johnnys girl

20

essut

19

Leonis

18

Statistiken gäller Hittekatter i Fokus.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

app.syl
0

men oj är jag med på listan denna gången oxå :-) va kul

Naquita
0

hihi jag ligger stadigt kvar på "min" plats

MorganP
0

Jag finns med på 2 platser, va duttig jag är ;-)

Naquita
0

haha de e ju fuuusk:P

Lena
0

#3 Du får lägga ihop siffrorna så hamnar du på 11:e plats! :)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Hoppsan..lilla jag är med;-) Sitter faktiskt för mycket vid datorn..borde ta o dammsuga tussar efter katterna o skura golven..men som sagt..det är magneter i datorstolen;-)

Sidentass

Sonja36
0

Jag är där också! :)

rulda
0

jag skriver i genomsnitt 3,0322 inlägg om dagen och ändå spenderar jag tiiimmar här inne… finns massa kul att läsa :)

Alexej
0

Och Simson ligger mig i hälorna…Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Erika91
0

Jag var också med :)

karins
0

Jag har gått från 11 till 7 plats. mitt emmelan Simson och Sidentass. Cool

Hawknestgrove
0

Haha, Lena, då är det stridCool på kniven mellan dig och mig!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Simson
0

Vad skönt att jag ramlat ner några platser!!! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

anebit
0

Jag har gått upp en plats.  Nu måste jag försöka städa lite också. Det blir ju ingenting gjort här hemma sen jag hittade hit.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sidentass
0

#14 känner igen detta..städning är ett skriande behov av här ocksåFundersam

Hawknestgrove
0

Mitt tips…. angående avsaknad av städning… JAg har datorsabbat på lördagarna. Oavsett om jag har hunnit in en stund på fredagen. Så på lördag förmiddag städar jag här hemma oavsett o det är julafton eller vad som helst. För övrigt rör jag inte en fena i rengöringssyfte, jo, jag brukar sopa golven mitt i veckan. Så vid tvåtiden på lördagarna så doftar hela huset gott av såpa, linnet är bytt och doftar friskt, Gunilla stinker svett och hoppar in i duschen. Sen brukar vi äta lite extra godis på lördagarna, sån mat vi aldrig har tid med och som kräver att man passar måltiderna. Inga problem på lördagarna, jag köper en liten flaska whisky till sambon på fredagen så får han dricka så myyyyycket han vill heeeeeela helgen….M a o så kör han inte bil på lördagar och kan passa mattiden. Sen sitter vi och cocoonar och glor på dumburk på kvällen och kivas om lördagsgodiset. Han är chokladfreak….Så en datorfri dag i veckan, är inte dumt. Bra för kroppen dessutom.

vanessa
0

Otroligt, ligger på fjärde plats. Imponerande och oroande. Men det är skön avkoppling att slippa städa och sådant. Men kan ge ett städtips som även mina katter gillar. tillskillnad från dammsugaren. Det är Robomop. En elladdad sak som går runt på golvet och tar upp damm/kattpäls. Finns bland annat på Claes Ohlsson. Sätter man en vimpel på den så tycker katterna att det är störtkul! Har även testat på katthemmet. En del ville leka, andra blev försiktiga. Sök det på www.google.se  /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

#12 Det blir inte så svårt att slå mig framöver :) Den förestånde flytten till Mellerud kommer att förhindra mig från att vara vid datorn vare sig jag vill det eller inte.

//Lena

Hawknestgrove
0

Lena, mycket nyttigt för familjeliv och ergonomi!

Alexej
0

Bor trångt, 2 människor, 2 hundar och 10 katter på 50qm. Städar varje dag, men det går snabbt….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

#17 åh..den måste söka på…här drunknar man ofta i kattussarFlört

Lena
0

#19 Ja det har säkert sina fördelar. :)

//Lena