Fototävlingen på Expressen
Det pågår fototävling på temat djur & natur just nu i Expressen.
Här kan ni titta på bidragen: länk till tävlingen
Slängde in några bidrag i sista minuten. De finns under Göteborg/Lena. Katter och tulpaner.
Är det någon mera som tävlat?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tänkte tävla, men allt strulade med min betalning. Kanske försöker igen. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Superfina foton.
Jenna

Jag avstår o överlämnar till er andra som är mer slängda med kameran!
Sidentass
Hittekatters Fotograf Linda Carlgren deltager med flera fina bilder i Tävlingen. Bland annat flera kattbilder. Jättekul!
Om ni vill kan ni gå in och rösta på hennes eller andra bilder som faller er i smaken. Det finns en hel del kattbilder representerade i tävlingen. En av dem ligger bland de 10 bästa!:)
//Lena

Du har en massa fina bilder där, Lena!!
Även Linda hade en hel del vackert!!
Där hade jag också velat vara med…fast jag har så "dålig" kamera numera…hade bättre handlag med den gamla (1981) analoga kameran med mellanringar…fast man kan ju skanna in…
Lycka till båda!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#6 Du kan scanna in gamla bilder med! Det pågår till i höst med olika tema varje månad. Nu i juni är det som sagt "Kärlek" och det kan vara mellan djur läs katter också! :)
//Lena
Vilka vackra bilder!!!!
Vad sägs om den: http://www.fotosm.se/sm/pv?page=getVote&imageId=WnW10220 eller
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Lena, så vackert! Hoppas att du vinner! Som ovan sagt, jag överlåter åt andsra att tävla med sina foton. jag kan möjligtvis vara med och tävla om den absolut sämsta bilden. Nån ska ju vara sist också, eller hur?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kostar det att vara me och tävla?
Jättefina bilder du har lagt in Lena! :)
Ja tyvärr tar de betalt, det kostar kr 15:- per bild att vara med. Sedan är de stor konkrurrans med för det finns så enormt duktiga fotografer.
#9 Det är nog ingen risk att man vinner där inte. Det är proffsklass på många av bilderna.
//Lena

#8 Tulpisen var otroligt vacker!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Milou är med i tävlingen…
#13 Vad kul! Hur hittar man bilden?
//Lena