Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 920 ggr
evamojje
0

Mojje & jag har snackat...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och bestämt oss för att Strawberrie hör hemma hos oss *L* . Så vi frågade henne om hon ville bli en av oss och bo kvar hemma hos oss och det ville hon självklart Glad

Så nu e vi 3 *L* och Strawberrie kommer nu att officiellt heta Busan *L* det är ju det vi har kallat henne hela tiden för att hon e ett sånt busfrö *L*.

Vi kunde ju inte lämna bort henne när det var så tydligt att det var här hon hörde hemma och hon och Mojje fann ju varandra redan första dagen så beslutet var egentligen inte så svårt *L*

Så massor med tassar från Mojje & Busan & stolta matten Eva Skrattande

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

JosephineF
0

Nämen guuuud så härligt!!! Lyckliga Busan och lyckliga ni! Vad underbart! Grattis till det nygamla nytillskottet får man väl säga då =)

Misan
0

Grattis, det värmer mitt trasiga hjärta att höra att hon får stanna.

Lisa

Puma77
0

Åh grattis till er alla tre o till Busan som nu fått en så underbar familj att tilhöra. Kram på er alla.

//Pia

rulda
0

Hooo hoo va kul men det var väll va vi alla hade hoppats på och önskat (i alla fall jag) stort grattis till den nya permanenta familjemedlemmen :D

evamojje
0

Tackar allihopa vi är alla väldigt lyckliga här hemma Skrattande

Mojje & Busan firar med att kramas i fönster gluggen *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

rulda
0

va mysiga dom är :) vad vare som fick dig att ändra dig?

evamojje
0

Jag har tänkt länge i dom banorna men inte riktigt vetat hur jag skulle göra. Men när det kom till kritan så var det inget svårt val det var så självklart. Jag såg Mojje och Busan ligga i fönstret imorse och dom tvättade varandra och det bara slog mig att det är ju här hon hör hemma Skrattande

marieborg
0

Va kul!! Grattis till er alla Skrattande

Sidentass
0

Grattis, grattis! Till ett gott beslut..o jag önskar er all familjelycka i framtiden:-) Glad man blir:-)

Sidentass

Jenna-Gun
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men så glad

man kan bli.

Hurra  hurra

Jenna

Erika91
0

Vad skoj!! Det glädje mig att höra :D
Grattis!!! Grattis, Grattis!!! :D
Vad skoj att hon fick stanna! :)

#10 Vilken fin bild du gjorde av evamojjes :)

johnnys girl
0

*SUCK* Det är precis sådan här hopplösa akuthem som vi inte vill ha.   Skrattande

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Jenna-Gun
0
evamojje
0

#10 oj vilken fin bild du har gjort Mojje och Busan e alldeles till sig *s*

Tack för alla fina hälsningar vi är mycket glada Skrattande

#12 nej eller hur ;-))

anebit
0

Underbart! Underbart!GladSkrattande Ni tog helt rätt beslut Mojje och du!

Va glad jag är för Busans skull……………..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Tezza
0

Även jag instämmer i alla glädjerop! Vad roligt att hon får stanna hos er! Jättevacker bild;)

evamojje
0

ja mina vänner sms och bara garvar det verkar som om dom alla hade förstått det innan mig *s*

rulda
0

haha ibland är man den sista att märka det uppenbara :)

Engla
0

Det tycker jag låter som en riktigt bra idé! Lycka till med den fina tjejen!!Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

Men vad kul att Busan Stawberrie blir kvar hemma hos er! :) Grattis, grattis till er alla tre!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

evamojje
0

Glad Ja tittar på dom nu på morgonen när dom ligger brevid varandra och vilar efter frukosten. Och det e precis som det ska vara *L* hon hör hemma här Skrattande

Tack för alla gratulationer Glad

Simson
0

#10 Vilken härlig bild av kärleksparet!!

Vad roligt att Busan får stanna kvar hos Mojje!! Nu är ni en riktig familj. Vad lycklig de måste vara att få fortsätta bo tillsammans.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

karins
0

Vilket bra beslut ni tog Mojje och du! Så söta dom är ihop Busan och Mojje ;-)

modellflickan
0

Grattis!! Dom är verkligen söta tillsammans!!

evamojje
0

Ja visst e dom fina ihop, det var  deras "förhållande" som avgjorde.

Satt och tog min morgonfika vid köksfönstret och Mojje låg i fönstergluggen när Strawberrie/Busan hoppade upp och la sig brevid med sitt huvud på Mojjes mage *L* det var då jag insåg att hon hörde ju hemma hos oss *L*

evamojje
0

Måste ju visa det fina montaget som Jenna gjorde

rulda
0

förstår att du inte kan sära på dom… äkta kärlek Kyss

Jenna-Gun
0
essut
0

Åh va underbart att Busan får stanna…Kyss

maggan47
0

ja, du kunde ju bara inte ta ifrån Mojje hans dam, eller hur, så tydligt att det är kattan i hans liv Maggaan47Kyss

evamojje
0

Ja dom e som ett gammalt par *s* pysslar om varandra hela tiden när dom inte leker med varandra eller sover brevid eller på varandra *s* blir så glad när jag ser dom *L*

Simson
0

Ja man blir varm i hjärtat när man ser dem tillsammans!! Nosgos på högsta nivå!! Kram på er allahopa!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Sidentass
0

Vad underbart att dom trivs så fint ihop..rätt val du gjort;-)