Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkatthemsevenemang
Läst 431 ggr
Engla
0

Öppet hus på Katthemmet Kompis

Söndagen den 20 maj mellan kl 11.00-17.00 är det Öppet hus på Katthemmet Kompis i Nybro. (Småland). Vi kommer att ha rundtur i katthemmet, loppis och försäljning av lite prylar m.m. Naturligtvis blir det fika med hembakt och om vädret är dåligt har vi tält så vi slipper bli blöta…

http://www.katthemmetkompis.se/oppet_hus0705.shtml

Välkomna!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

Vad mysigt det låter! Hoppas det kommer riktigt många besökare! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anebit
0

Åh va synd att man skall bo så långt bort. Hade gärna kommit eftersom jag tycker Kompis verkar  jättemysigt.  

Håller tassarna för att det skall komma riktigt många besökare samt att många kissar får ett eget hem att mysa i….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Engla
0

Jag håller också tummarna för många besökare! Det brukar finnas så många goda kakor att köpa där också…Skrattande

vanessa
0

Huffar och puffar upp tråden. Vore jag i Småland, så skulle ni  inte slippa mig :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Engla
0

Vanessa; Om du har vägarna förbi Kalmar (Nybro) så måste du helt klart kika in hos Kompis. Skrattande

vanessa
0

Absolut, men det lär dröja. Fast jag har hört att det finns något som heter semester. Har ni hört talas om det? Tänk om man kunde ha en resa genom Sveriges katthem. Vore kul. Men Kompis, har jag vägarna förbi en dag, så hälsar jag garanterat på. /Vanessa

morgan_kks
0

#0 Förhoppningsvis kommer jag och Lisbeth upp på ert öppna hus den 20:e. Kan ännu inte lova men vi har starkt pratat om det, senast idag när vi faktiskt var i Nybro i kattärenden :-) Vi körde faktiskt förbi avtagsvägen där man svänger in för att komma vidare till Maritha och Sonny. Vill ju se katthemmet (samt de frigående hönsen/tupparna) för det var ju ett par år sedan.

Engla
0

Kul, Morgan! Jag lovar, det är fortfarande så himla fint och mysigt på Kompis. Dessutom finns det riktigt goa kakor där också!!

Lena
0

#6 En katthemsturnering vore väl en skräddarsydd semester för oss här inne! :) Kanske något att ta fasta på! Andra åker ju på safari i Afrika….

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

LEna, då får ni inte glömma att häls på mig på Hökebohult! Visserligen inget katthem, men jag har öppet hus för dem som vill ta vägarna förbi! Hör av  er innan, bara, så jag kan fixa nåt gott till kaffet, eller mera matnyttigt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

#9 Vi får väl prata med Fritidsresor :-). /Vanessa

Sidentass
0

Så synd att man ska bo så långt härifrån..annars hade det varit så roligt att hälsa på er på Kompis, hoppas ni får många besökare, och jag önskar er en riktigt trevlig dag, den blir säkert också till gagn för missarna.

Sidentass

Lena
0

Vi får ta lite helt privata katthem på vägen också. "Sverige katt rundan" strandhugg för kattbitna.

//Lena

Alexej
0

Engla, hoppas det blir ett riktigt lyckat "öppet hus". Med mycket sol…Glad Och kattsugna besökare!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Engla
0

Jobbar just nu, men ska snart hem och baka Tigerkaka som ska säljas där. Om jag inte äter upp den innan…förstås…Räcka ut tungan

Jenna-Gun
0
Engla
0

Kan med glädje berätta att det gick riktigt riktigt bra för Katthemmet Kompis i söndags! Reportage kommer snart.Skrattande

vanessa
0

Blev det någon Tigerkaka till det öppna huset, eller åt du upp det, Engla :-)? /Vanessa

Lena
0

#17 Vad kul att det gick så bra med Katthemmet Kompis öppna hus! Ser fram emot vidare rapporter! :)

//Lena

Engla
0

Vanessa: Nä, kakan lyckades jag hålla oäten, men det var himlans goa våfflor där.