Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 662 ggr
Radisa
0

Tigerharen på vegomässan

Jag tänkte tipsa om vegomässan som hålls i sthlm den 2 juni. Tigerharen ska bla ha en monter där och jag tror det kommer bli ett toppenarrangemang. dessutom kostar det ynka 20kr i inträde så även om man bara hinner med en kort sväng är det ju värt det.

"Välkommen till Vegomässan 2007!

Allt du någonsin önskat veta om vegetarisk mat, veganska bakelser eller hur man enkelt tar steget bort från köttet. Massor av företag och organisationer kommer att finnas representerade - se till att inte missa året största vegohändelse och ta med en vän!

Lördagen den 2 juni klockan 10-17 - entré 20 kronor (barn under 10 år gratis) Valhallavägen 148. T-bana Karlaplan, buss 1, 4 och 72

På Vegomässan har du möjlighet att upptäcka en ny värld av smaker och inspiration. Vi välkomnar dig att äta flotta semlor och bakelser, diskutera styrketräning och grön barnmat med experter, lyssna till fakta om köttet och klimatet, bläddra i kokböcker, provsmaka thaiwok, köpa billigare sojamjölk, fingra på läderfria skor och koppla av i Herman's mässrestaurang med en vegansk landgång och en smoothie."

Lena
0

Det låter ju jätteintressant! Och bara att träffa er i Tigerharen är ju värt pengarna! :) Synd att man är mitt uppe i flytt och grejjer. Hoppas det kommer något dylikt i Göteborg framöver!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Skulle verkligen vara intressant att besöka er..synd att man inte bor närmare bara, vi bor i Linköping

Simson
0

Ååå det är ju hemma hos mig!!! Saknar Karlaplan!!! Speciellt sådana här gånger!!! Massor med mumsig mat!! Herman's har ju bara SÅ bra mat!!! Abstinens!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Radisa
0

putt. inte så långt kvar till mässan nu:)