Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 411 ggr
Cammo
0

Halsningar fran Thailand!

Hej pa er alla!

Har kommer halsningar fran mig i Thailand! Min man och jag ar har i en vecka pa semester! Vi har det underbart, varmt och skont och ibland en harlig regnskur!

Massor med hundar, men jag har bara sett tva katter hittills! En jattevacker langharig, mycket valskott kisse och en som sprang mitt framfor taxin, som tur var vande kissen!!!

Vi hoers snart!

Kram

Cammo/ Thailand

Lena
0

Hej Cammo!

Det var inte dåligt att få en hälsning så långt bort ifrån. Ha nu en fortsatt trevlig semester Cammo! Vi ser fram emot mera rapporter vid hemkomsten!

Är det inte ifrån Thailand som Siameskatterna kommer?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Simson
0

Det är er väl unnt med semester!! Vila och ha det skönt!!

Känns lite lyxigt att du tar dig tid att skicka oss en hälsning!! Kram för det!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Sidentass
0

Men åhh vad roligt att få din hälsning Cammo!!!!

Fortsätt ni att koppla av o ha det riktigt, riktigt skönt, så hörs vi sen när du är på svensk mark igen…har tänkt på er!

Sidentass

storAnnette
0

Å,så skönt!Och du spanar efter katter precis som jag numera gör även under semestern…har du tur så är det varmare här när du kommer hem än det var när du åkte (brrr gråväder).

Erika91
0

Härligt att vara i Thailand
ha det så bra där nu! :)

Engla
0

Ååååå, så härligt! Thailand och allt! Hoppas att ni har det mysigt! Jag vill också ha värme! Flört

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

evamojje
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar Thailand har varit där 6 ggr och det är ett av dom vackraste ställena jag varit på och då menar jag inte bara naturen hela upplevelsen e vacker *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

evangeline
0

Men vi SAKNAR dig Cammo!!!!!

Underbart att ni har roligt och skönt!!!!!!

Om du har läge att läsa posten vid någon regnskur så gör det!! Min vana trogen har jag mailat dig fast du inte är hemma… :)

Helen

Sidentass
0

Här är en till som saknar dej Cammo…men det viktigaste är att du nu tar dej tid o bara tänka på dej själv o ha det riktigt gott..tar o sänder dej ett pm, naturligtvis har du inte tid att sitta vid nån dator så fort du  kommer hem..för då har du ju ett gäng pälsbollar som lägger beslag på matten:-O)

vanessa
0

Det låter som ett härligt ställe att ladda batterier och koppla av till tusen. Så leta inte katter i alla hörn, utan njut av tiden där med din man och solen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

evangeline
0

Och när du kommer hem är det partaj!!! Då kan du och "Trasan" stajla med era nya solbrännor! Det ska bli så kul att samla ihop järngänget!! Oops, nu blev det lite trådkapning…

Kramis i alla fall!