Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 436 ggr
Alwyn
0

Tassegården-Stockholm?

Ngn som ska /kan tänka sig att köra denna sträcka och ta med en liten av de dräktiga kissarna? Jag tänkte ge plats för en jouris här ett litet tag så hon kan få sina ungar i lugn å ro. Ngn?

Alexej
0

Försök på http://www.kattforum.se/viewforum.php?f=13&sid=34bb17273bd5dc35bb8a5d81e6cf1086.

Där har jag fått bra hjälp med transporter!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Åh, vad du är snäll. Tyvärr så kan jag inte köra, eftersom jag saknar körkort. Men hoppas att det ordnar sig. Gå även in på katter i fokus samt på övre rekommenderad länk. Om Tassegården har gästbok så kan du även skriva där. Håller tummarna. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alwyn
0

Jag har skrivit på många ställen nu, snälla hjälp! Stackars katter

Lena
0

Puttar upp!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Issa
0

Vi håller på att fixa skjuts. Kommer ett helt gäng. Uppdatering kommer.

Alwyn
0

Blidde inget.

Lena
0

Puttar upp igen då jag förstår att det fortfarande är aktuellt med transporthjälp! Var ligger Tassegården?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alwyn
0

Jag skrev att det inte blev nåt. Jag ska inte ta nån dräktig hona därifrån längre  :o(