bilder i meddelanden?
Många av er lägger in så fina bilder i meddelanden, men jag vet inte hur man gör
, därför har jag bara sänt in bilder som bifogad fil..men kan någon förklara steg för steg hur man får in en bild som tex. här nedan..
Tack på förtass!
Siden
Ett enkelt sätt är att försöka lägga in bilden som fil och sedan direkt gå in och redigera inlägget och kopiera in den bilden i meddelandet.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vad bra att det fungerar!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja, det är mycket roligare!1 Många gånger, så är man för lat eller har tidsbrist och kollar inte bilderna
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
hmm vart redigerar man inläggen?
Glöm då inte att tar bort nuvarande fil, annars blir det "dubbelt".
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
kom också på, var det gick, tack Maggan47, som tror det finns hopp för henne också
testar jag oxå.

som sagt då var detta löst oxå, Vet att jag har frågat tidigare, men inte sett vart eller OM ngn har svarat på mina frågor om detta!
Nu kanske jag oxå har kommit på det här
KUL isf :)
/Sessan1
Försöker nu d
.
Jättefint Jenna! Gullig bild!
Få se nu…..
Micro vår stödis, när han nyss kommit till oss, mager och hungrig!!!!

#15 Vilken fin liten misse..vilken tur att han fick komma till er..

Skulle bara testa om det funkade även denna gång :)
Det gååår inte :(
Gå till din inlägg, tryck på din tulpaner3, när bilden kommer trycker du på höger sidan musen, kopiera, tryck bort bilden, gå till din inlägg, hantera under ditt namn vänster, tryck på redigera, sedan tryck höger på musen klistra in, kryssa under "tar bort nuvarande fil" , publicera, färdigt!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Aha, det funkar inte då jag har firefox. Typiskt!
Hannah, I Firefox får du använda kortkommandon! Ctrl+C för kopiera. Ctrl+V för klistra in.
Hmm, det går ju inte :(
Äh, jag får bifoga filer istället. Det här går ju inte :P
Nej Hannah. Du gör alltså så här…. Först gör du ett inlägg med en vanlig bild, som blir bifogad fil. Sedan så öppnar du bildfilen. sedan så tar du pekaren och gör kortkomandot Ctrl +c på bilden. sedan så stänger du bilden. Sedan så klickar du på ordet hantera under din bild. Då kommer det fram redigera. Klicka där. Då får du upp ditt meddelande igen.Då klickar du på Ctrl+v (på samma gång) Då ska det funka. en annan enklare variant, är att lägga in bilden i ditt album först och ta den därifrån. Men Hannah, du kan ha två webbläsare, det har jag! Både Ie och Firefox.
När vi ändå håller på, så ska jag testa att lägga in bild via Firefox. JAg gör det som ett nytt inlägg.
Test igen då:)

Nix, hannaH Bifogad fil… Men du måste markera platsen där du skall lägga bilden också…
Gunilla.H, jo, jag vet men jag gillar inte IE :P
Jag gör precis som du säger men antingen ser inte jag bilden eller så blir nåt fel. Har testat att lägga ut bilden på andra ställen och då är det inga problem.
Provat, som sagt. Du ser inlägget. Funkar inte. men…. Du, om jag går in i IE och redigerar ditt inlägg, och lägger in bilden? Vi kan ju prova?
Hannah, gå upp och se vad jag gjort! Ditt inlägg nr 27
När jag var inne och mixtrade på Firefox, så fick jag upp en ruta där det står att den funktionen ine fungerar med Firefox. JAg får stöta på värdsajten om detta.
Tack för hjälpen!
hihi, du får väl skaffa IE också. Det är inga problem att ha två webbläsare.
Testar jag också…

nix pix, blev inget
Jo, nu -fungerade inte i firefox var tvungen att gå in via explorer. Någon mer som har det så?
Oj, vad stor min bild blev 
Japp, du lyckades!
Shindlah, om du vill minskar på kortet, klicka på den, då kommer hörnprickar och sidorprickor upp. Är kortet jättestor får man letar lite…men klickar på de och drar de inåt. Men kollar propotioner för de ändras
Men går först in på hantera!

testar jag med
[](../ShowFile.aspx?BinaryId=cf5f40d0-3aba-4673-8f53-d38bf431bb41&Filename=malinkatt 001.jpg "Öppna länk i nytt fönster")
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

testar jag med
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
HannahB vilken fin tulpanbild du hade där :))
Gillar tulpaner :)
Tass
Ja, man är tyvärr tvungen att använda explorer. SYnd. jag har båda webbläsarna och tycker att Eldräven annars är suverän.