Sökes: kattberättelser till en bok
Tycker du om att skriva?
Har du en berättelse och dela med dig av?
Vill du vara med i en bok med kattberättelser?
Nu ska KKS ge ut en alldeles egen bok där behållningen givetvis ska gå
till katterna.
Var med du också! Maila susanne@kks.nu
Åh, då scannar jag lite åt henne!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Tack för ditt bidrag!
Någon mer som har berättelser att skänka till katterna?
Sprid gärna uppropet vidare.
Menar ni riktiga historier om hittekatter det gått bra för, eller berättelser om katter i allmänhet?
Det kan jag tänka finns många som kan bidra härifrån Hittekatter.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Kattberättelser!
Det är enda kravet 
Är det någon som har bilder så är det också välkommet.
Ja, jag bidrar gärna med bilder om du vill. Men funkar den där adressen? Är inte din andra bättre?
#6 Numera fungerar KKS-mailen på nytt efter 1 ½ dygns strul så kan du bidra med bilder så spelar det nog ingen roll vilken adress du använder.
Mvh
Morgan

mailat susanne några bilder nu. håll till godo

Jag vet inte vilken typ av berättelser ni är ute efter men den som var i dagens tidning tycker jag är en häftig berättelse…kan scanna in den om den är intressant…tyvärr kan man inte läsa hela berättelsen…HT spärrar sådant för "icke prenumeranter"… 
2007-04-13 kl. 01.00
http://www.ht.se/parser.php?level1=1&level2=1&id=64531
Historien om Sotis, Ellen och Lodjuret

ALFTA

Det är en i det närmaste osannolik historia som utspelades sig i byn Hässja utanför Alfta för knappt två veckor sedan. Hemma hos Ellen och Per Ström lyckades ett lodjur ta sig in på den inglasade altanen i ett försök att fånga den 16-åriga huskatten Sotis. Ellen hann avstyra den mordiska attacken men då lodjuret inte tog sig ut igen öppnade hon ett fönster och släppte ut det.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Måste det vara en berättelse om en katt från KKS?

Vilken tur katten hade där att Ellen hann avstyra attacken och kunde släppa ut lodjuret :)

#12 Det är en helt ofattbar berättelse! Helt sanslös! Både katt och lodjur var inne samtidigt på den inglasade balkongen och matte öppnade ett av fönstren så att lodjuret kunde hoppa ut!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Nä, mina katter är inga KKS katter. De är Hökebohultare!
Kul att ni vill hjälpa till!
Gunilla jag har inte fått några bilder från dig. Jag visste inte att det varit problem med mailen.
Som jag sagt tidigare; kravet är att berättelserna ska handla om katter.
Provat att maila om bilderna till dig nyss…Konstigt, jag har inte fått något felmeddelande….
Susanne meddelat mig per telefon att ett antal personer meddelat att de inom närmaste veckan etc ska skicka berättelse till boken.
Flyttar dock upp tråden då Susanne råkat ut för en datorkrasch (inlämnad för felsökning) och inte kunnat kollat sina mail. Har du texter som du vill att vi ska ta i anspråk så skicka det till susanne@kks.nu innan den sista denna månad som är slutdatumet.
Har du frågor så kontakta Susanne per telefon (p g a datorhaveriet) 0455-186 66.

puttar upp så att så att fler kan bidra med berättelser :)
Ni kan fortfarande skicka in berättelser då allt blivit försenat pga mitt datorstrul.
Någon mer som har berättelser?

Jag har skickat iväg :)
Tack bananacosmicgirl !