2 st ungherrar söker nytt stödhem/ Permanent hem
Hejsan Min mamma stälde upp som akut stödhem till 4 katter en skulle åka vidare till ett annat stöd hem och gjorde så nu har hon 3 st kvar hon skall behålla den ena och då finns det två ungherrar kvar på ca 9 månader.
Dom söker nu ett nytt stödhem eller permanent hem då hon inte orkar med alla tre hon är 76 år i år och har problem.
Dom kommer från KKS
Den svarta hanen heter Adrian och den tigrerade hanen heter Asterix
På denna bilden är det Adrian
Dom skall kastreras på Torsdag.
MVH Malin

hoppas ni snart hittar ett permanent hem , har själv nog med katter nu
Det är alltid svårt att hitta nya stödhem/permanenta hem. Det finns tyvärr fler katter än nya ägare…Men jag skulle försöka över blocket, andra kattforum osv. Men KKS är väl ansvarig i slutändan för en omplacering?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#3 Jo KKS är ansvarig då du har stödhemskatterna via din kontaktperson. Några frågor kan du alltid kontakta denne.
Mvh
Morgan
Min kontaktperson vet att vi måste hitta nya stödhem till dom
puttar upp

jag hoppas att de får ett permament hem snart! De var rejält söta :)
Ja dom är jätte söta och väldigt keliga, skall kastreras i morgon och sedan hoppas jag att dom kan komma till någon snart för min mor orkar inte det var en akut lösning när jag hämtade dom
Nu är dom kastrerade och idemärkta
Vart finns dessa katter?
Utanför Göteborg den ena är det jätte akut med
jag bor i göteborg

#11 Har den ena fått ett stöd- eller permament hem?
#12 Kan du ta hand om en katt?

Puttar upp
Nej den som måste flytta hr inte fått något hem ännu men jag hoppas på svar snart
Måste prata med killen. Har en katt hemma nu för pappa är och reser.

Hur går det här då,nåt nytt?
Nu har detta löst sig
MVH Malin