Min syster söker en kattunge
Finns de en kattunge som behöver ett nytthem?
Hon har sedan ett år tillbaka en hona som är vaccinerad och kastrerad och jag har sagt länge att två katter är alltid bättre än en;) och nu känner hon att hon är mogen att köpa en kattunge och ville jag skulle kolla runt lite.
De som är krav är att de ska vara en kattunge(dels för det är lättare att intrudicera till sin dominata hona) och önske målet enligt henne va att den skulle vara grå/blå och kanske något vitt i.
MEN jag kan tycka att skicka bilder på era kattunga som behöver hem,berätta lite om dem då jag har sagt att personligheten är aoch o när man ska skaffa katt nr två.Hennes honkatt är väldig leksen,dominant donna.
kön är oviktigt. <3
Änglakatterna
Ollie pojken i mitten finns i en koloni i Mörarp.Han är dock lite större nu.Föd i somras. Katterna där riskerar att skjutas tyvärr. Katten till Höger är en flicka Gudrun som kommit in i ett jourhem också.
har även en blå/grå hona född i somras i jourhem i Billesholm men har tyvärr ingen bild i nuläget.
En blå högdräktig honkatt är med intagen därifrån så kan komma några blå ungar.Då flera är just blå i kolonin.
Var bor hon som söker en kattunge ?
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Hon bor i helsingborg så i skåne går det bra att kattungen finns=)
Änglakatterna
Då är det något för Josefa !!!Hon har fina små godingar som behöver ett bra och seriöst hem.
Debattia
Jag har kontaktat Josefa personligen oxå;) Men i och med att jag letar katt åt systern min så förmedlar jag enbart till henne då beslutet blir henne.Därav ville jag bara kolla först på hittekatter och även kks om intresset fanns där.
Änglakatterna
Det gör du som du vill med. Lycka till.
Debattia

Josefa tar så väl hand om sina små, som de vore gjorda av Guld. Högaktar verkligen henne för hennes arbete med de allra minsta.
Ja vad skulle man gjort utan alla dem som gör ett fantastikst jobb med dessa hemlösa katter. <3
Änglakatterna