Men kolla detta, visst är de lika?
Kopierat från blocket, tycker jag har sett denna katt. Är det Hoppet tro som har någon liknande?

![]()
![]()
![]()
Mirre har fortfarande inte kommit hem och nu har han varit borta sedan den 18 november. Någon måste ha sett någonting, alla tips är välkomna. Han har blivit "stulen" en gång förr så det är inte omöjligt att det har hänt igen.
Han är en liten tjockis, är lite tovig i pälsen och han har en fläck på magen som syns på bilden.
Vi vill att han kommer hem nu. Sofia: 

På Hoppets sida är denna katt, Bosse. Visst är de lik?
Hoppet kolla om han har någon fläck på magen?
JA verkligen! Men öronen är ju inte trasiga på den från Blocket.
MEn just fläcken på magen borde ju vara ett ganska säkert kännetecken
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nä men kan han inte ha fått det under tiden ute? Lite mer än en månad, tror du?
JA då är det fläcken på magen som går och gäller
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Håller tummarna!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Tyvärr ,det är inte samma katt. Men jag är inponerad av att du kan kolla upp så när du är ute på nätet. Jag ringde tjejen, hon bodde i Gävle. Hon hade varit i kontakt med Hoppet.
Debattia
nä men så synd, men de är ju så lika.
Våran Bosse saknade den svarta fläcken. Dessutom var han omärkt när vi fick honom till Hoppet. Synd för det hade varit en fin solskenshistoria.
#9 jamen verkligen synd
Nu återupplivar jag den här tråden, hoppas det inte skadar!
Det är nämligen jag som äger Mirre. Jag hittade den här sajten av en slump nu, sökte på "fläck på magen" och hittade den här tråden! Jag blir så himla glad att det finns människor som engagerar sig så mycket!
Mirre är tyvärr fortfarande på vift. Det är jobbigt att inte veta vad som har hänt, även fast det är så längesen han försvann.
Här har ni en länk till en massa bilder på honom, som täcker alla vinklar på hur han ser ut: http://fiiiyah.blogg.se/2010/may/jag-saknar-dig-pluttis.html
Debattia - fick du blommor efter vårat samtal? Min mamma var så glad att du ringde oss så hon skickade blombud!
Blev så himla lycklig när jag såg "Bosse". Så himla lik Mirre så det var inte klokt. Jag ville innerst inne att det skulle vara han, men tyvärr :/
Tack för erat engagemang! Jag kommer alltid ha hoppet kvar att han dyker upp någonstans. Saknar honom så!
Sofia
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
#11 Ge inte upp hoppet! En vän till mig fick tillbaka sin katt efter 9 år.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Puttar upp !
Debattia