Stödisen Laura har fått ungar!
Nu har min nya stödis (sen drygt två veckor tillbaka) fått bebbar! Tre stycken anlände igår, två blåa och en svart. Är inte så bra på det där med könsbestämning, men tror att det är en flicka (helt blå) och två pojkar (en blå med vitt och den svarta). Namn funderar jag på just nu…
Laura är en jätteduktig mamma som tar så väl hand om sina små :) Mina egna kisar är nyfikna på vad som pågår ^^

Men oh så vackar kattmamma o så söta bäbisar..vilken tur att familjen får vara hos dej…
Sidentass

Men åå så gosiga dom är. Kan du inte skicka en liten blå katt till mig….
Man fårse så många söta kissar nu så man blir alldeles yr i huvudet.
De är ju bara så söta. mamma katt är så vacker.

Suck, alla kattbilder man ser här, gör det jobbigt att inse att man inte kan ta alla, hur gärna man än vill :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Tihi, jovisst är de söta ^^ När min kontaktperson beskrev Laura som liten, blå, finlemmad och vacker kunde jag ju inte låta bli ;)
Den helt blåa ungen har nu visat sig vara en blå creme.
Sitter och funderar på namnen… antingen Phoenix (flickan), Hawk (svarte) och Sparrow, eller (för att jag inte kan tänka "Sparrow" utan att tänka Pirates…) Jack (svarte), Elizabeth och William.
Hmmmm. Svårt det där ^^

Mmmmmmmm vilka sötnosar. Blir ju aldeles bortkollrad av alla dessa kattungebilder på flera trådar.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Så sööta