Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 1911 ggr
wendel83
6

stall till katter i skåne sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En akut vädjan. Viktor och verdi från en koloni i Landskrona som jag matat i 2 år.De togs in tillfälligt för kastrering alla och för att sedan släppas ut i väntan på hem. Nu var det dessa två som var kvar och hade fått ett hem i ett stall i Ängelholm som var beredda att vänta på infångningen. Efter 9 dygns infångningsförsök med Viktor utan att lyckas i fälla lånade jag en hundbur med snöre och lyckades direkt.Ringde hemmet så hade de tagit emot en annan katt utan att meddela mig. Vill inte behöva släppa ut dem igen för då får jag troligtvis aldrig in dem igen. Där de bodde kommer de riva inom de närmsta åren så då försvinner deras gömställen.Någon som har ett stall där de kan få komma och ändå leva fritt? Men de måste hållas instängda i typ sadelkammare 3v för att undvika att de letar sig mot Landskrona igen. Viktigt att det rymningssäkert. Kan du hjälpa kontakta mig snarast angelica.w@kks.nu 0733182044 vill gärn att det inte är långt borta ifall det skulle bli några problem

wendel83
4

flickan Verdi och bilden ovan är Viktor.

wendel83
5

Kattflickan Emma fångades i högdräktig i en annan koloni i Landskrona och kan nu inte vara kvar i sitt jourhem och flyttar gärna ut på landet med en kattkompis.

martdat
1

vilka snyggkillar, vore synd att släppa ut dem, hoppas att hem hittas

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

Underbart snygga katter! Skriv på hästsajterna här på iFokus om du inte redan gjort det. Där kan det säkert finnas någon som kan erbjuda stallplats åt dessa underbara katter. Kanon att de redan är kastrerade!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

wendel83
0

har försökt göra det på häst sajten men får inte rätt på det så om nån vill hjälpa mig att lägga ut där vore jag tacksam.

Alexej
0

Där vill sajtvärden först att man be om lov…

Hoppas du hittar snabbt ett nytt hem för katterna.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anebit
0

Jag har lagt ut det på facebook!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

[stubbe]
7

Fina katter! Dock en välmenande varning att släppa ut redan efter tre veckor. Det skulle jag avråda från. Låt katterna bli ordentligt hemtama innan de släpps ut. Det är bättre vara försiktig än att sedan ångra sig. Har läst så mycket sorgligt om för tidigt släppta katter.. Lycka till med att hitta deras hem!

Maria P.
0

Puttar upp.

Lena
0

puttar upp!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"