Lakansbyte...ett heldagsjobb med katt??
Jo tack, jag brukar få massor av hjälp av Arne när jag bäddar rent på lördagarna!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hi,hiii vilka underbara bilder!
missarna brukar vara behjälpliga här också, minsann;-)

Åh ja, det där känner jag igen. ;)
Ja det är alltid någon som hjälper till. Har ingen dörr att stänga heller.
Har jag tur så är det tre hjälpredor som kommer.
Även när man torkar golv är det kul att hjälpa till, svabben är så rolig så.
Vilka söta medhjälpare!
Susanna

Simson vilka söta medhjälpare du har :)
Själv så kan man knappt bädda sängen för då ska han minsann ligga i sängen och jag vill inte lyfta ner honom, sedan när jag ska gå till skolan då kan han hoppa ner så då får jag bädda sängen 
Men när jag ska byta lakan så får han gå ut 

Eller pappa eller mamma får ta ut honom för han får ju inte bli arg på mig ;)

Min äldsta katt Simson stod alltid nedanför sängen och skrek tills dess jag bäddat sängen och hoppade sedan upp för att ligga där.
På kvällen stod han också och skrek vid sängen men nu för att jag skulle komma och bädda upp och lägga mig.
OM jag inte bäddar sängen numera så är det fullt slagsmål bland täcket av Indy och Julian. De gömmer sig i skrymslena och jagar varandra. Senare fram på förmiddagen så kommer Atos dit och ligger och då näns jag inte att bädda.
Vad gör man inte för sina skyddslingar??? 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
ja det där känner jag igen Mojje brukar till slut försöka sig på att hänga sig fast i lakanet när jag försöker få det på plats *s*.
Tar tid men ett gott skratt får man *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Mina katter är bortskämnda och väntar tills sängen är bäddad - innan de beträder den. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Goa bilder. Våra katter ska alltid vara med när vi byter lakan. Både under och över…Men när det väl är bäddat är det inte alls lika roligt längre…
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

gull pipis, vad jag saknar dig.

#21 Ja jag saknar lilla Pipis jag också!! Så förskräckligt mycket! Ofta och länge!! Atos saknar honom också ff. Pipis är på fotot i #19
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#19 Väluppfostrade är inte riktigt ordet jag skulle använda på dem. Det är roligare att stöka till när matte ansträngt sig lite. Fast egentligen så älskar de att sova på det som verkar nybäddat och avhårat. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.