Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 582 ggr
Naquita
0

AKUT kattmamma o 6 ungar födda LÖST

ärendet är löst=)

modellflickan
0

Suck…..Vart är motorsågsbilden nu när man behöver den……..

vanessa
0

Men jisses, är det ens tillåtet att nacka ungar? Är det inte ett brott? Ska de inte avlivas hos veterinär. Men man kanske får det. Hoppas det ordnar sig. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

morgan_kks
0

Bakgrunden är inte riktigt så som Naquita fått uppgifter om via Lisbeth. Jag talat med anmälaren. Lisbeth funnit stödhem till familjen.

Naquita
0

okej..de va så jag fick veta de iaf=/

Naquita
0

okej..de va så jag fick veta de iaf=/ ljög hon för mig bara för att jag skulle tycka synd om honan o ta mig an dom lr vad?

anebit
0

Det var tur det för bebisarna.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

morgan_kks
0

Naquita, nej hon ljög inte för dig men fick lite annan version när jag talade med anmälaren. Ta inte det som jag skrev som kritik. Alla vet vilka enorma insatser du gör för de hemlösa katterna.

Tog du det som kritik var det inte menat så och i s f förlåt.

Naquita
0

nej nej morgan, jag tog de inte som kritik=) de e ju inte jag som gjort ngt fel, jag skrev bara om det jag blivit informerad om. det jag irriterar mig på är mataren som ändrar sin version bara sådär.

Alexej
0

Tråkigt med alla dräktiga honor och nyfödda ungar. Känns som ett bakslag just den tiden i ansträngningen att få ner antalet hemlösa katter….Nu gäller det att hitta nya ägare till kattungarna plus deras mamma!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

morgan_kks
0

#9 i detta fallet är det inte så farligt. Honan kan komma tillbaka efter ungarna är 12 veckor (självklart kastrerad som de då själva betalar) samt utplacerade, Är vissa omständigheter som medför att familjen inte kan vara kvar. Honan är dock försäkrad genom mataren.

Som sagt, jag har talat med anmälaren under en längre tid tidigare ikväll och verkliga djurvänner.

Naquita
0

men hur fick lisbeth det till att ungarna skulle dödas om nu mataren e "riktiga djurvänner"

morgan_kks
0

Anmälaren sa även så till mig till att börja med i samtalet men efter långt samtal var det som sagt annat. Som sagt stödhem är funnet och det är det väsentliga för tillfället.

Naquita
0

yes,de e de absolut! men att kalla henne sann djurvän är väl ändå att ta i måste jag säga=/ att man ens tänker tanken att döda ungarna är så långt ifrån djurvän man kan vara enligt mig o förmodligen många fler.

kommer mamma katt o de små komma upp på lisbeths sida?*nyfiken på de små liven*

morgan_kks
0

#12 hmm, ja "verklig" djurvän som jag skrev kanske var lite fel ord… Mammakatt samt ungar kommer senare att komma upp på Lisbeths sida.

Hawknestgrove
0

Naqita, kan inte läsa något inlägg… Modellflickan, min motorsågskille hittar du antingen på mitt inlägg från igår, eller så kan du ladda ner Smiley Central. Där finns han.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Skönt att det hela löst sig. Tack KKS. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.