Knepiga katter på Hökebohult!
Som jag pratat om i en annan tråd, så har jag köpt en dricksfontän. Trodde den skulle bli jättepoppis! Tro mig nu, ARNE ÄR RÄDD FÖR DEN! flickorna med! När vattnet är precis nybytt, så är det OK, men annnars så går de omvägar! Byter varje dygn. KAn det bero på, att det är filter i och de är vana vid vårt brunnsvatten? Kattskallar…..
HAr den placerad på ett ställe där jag haft vattenskål förut. KAn ni, som har dessa råda mig? den brummar ju lite….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kan tänka mig att det är något nytt och ovant. oxå låter den ju lite konstigt. Kan inte tänka mig att det har med vattnet att göra. Vad händer om du stänger av brummet då?
Då cirkulerar inte vattnet.vitsen var ju, att de skulle få syrerikt fint vatten hela tiden, i stället för att Arne hänger husse i hasorna när han går på toa för att dricka ur toan. URRK. Då sitter han nedanför och väntar tills Janne har spolat två ggr. Då får han garanterat jättefriskt vatten och väldigt kallt dessutom.
#2 Ha, ha kul katter du har Gunilla!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja, hoppas du får tid att hälsa på knäppisarna när du flyttat! Sitter du i vår soffa, så får du gratis hårtvätt av Arne. Den är ju så fin, kattfontänen….

#2 Nej fattar ja ju…..Menar om du stänger av brummet, går dom fortfarande som katten kring het gröt då, om det kan va brummet menar jag? Jag har en liten prynadsfontän på min balkong med en liten akvaripump som brummar lite brrrummm…..mina katter tycker om att dricka ur den när jag stänger av brrrrrrummet…….. Typiskt katter att dricka i toan. eller ur ett glas med gammal mjölk i som står i blöt för att ungarna inte gitter skölja ur det. Blåå..
Pinfärsk rapport från knäppa Herr Arne från Hökebohult! Nu har jag druckit vatten i fontänen! Slickade på kupan. Hoppas det håller i sig… fast när jag drack, så öppnade husse kylskåpsdörren och då blev jag skraj….

Så märkligt det kan vara..funderar på om det kian vara något ljud som skrämmer dom…kan också tänka mej att den blir fliitigt använd sen när dom upptäckt att det inte är något farligt monster du ställt dit..
Mina missar tycker om att dricka ur vår vattenkaraff eller våra vattenglas
Sidentass
Se så mysig den är…..Finn större bild i mitt album

Vilken mojäng Gunilla! Jag förstår att dom var misstänksamma först, ser ju ut som nåt från rymden….. och så låter den ju oxå..
Men dom vänjer sig nog…….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Ja, nu är den accepterad. Arne gillar att slicka på kupan.