Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 2581 ggr
Sidentass
0

Lucia till vet idag

Lucia blev åter dålig i helgen med sitt kissande, hon hade samma besvär en helg för ett par veckor sen som jag skrev om i en annan tråd..men så försvann symptomen av sig självt och hon började gå på lådan som vanligt igen.

Tycker så synd om henne nu när hon åter igen kämpar med att kissa, o bara får ur sig någon droppe..kl 11.30 ska vi vara där idag. Får sätta in henne i god tid i buren för att vara säkra på att vi kommer iväg som vi ska..

anebit
0

Tänker på er, ni är väl hos vetten just nu!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
0

hoppas det har gått bra…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Nu är vi hemma igen..men jag trodde jag skulle får inga o ställa in alltihopa! Vilken pers vi hade när det var dags att kliva in i buren! Har ju fått in henne i den tidigare utan större problem..men nu var hon ju heller inte bra..så hon hade så panik så fort hon såg buren att det blev en mäkta kamp här hemma. Hon har urinvägsinfektion o ska börja äta penicillin här idag..efter det lär enländet vara över..

Har själv haft urinvägsinfektion..så jag vet vilket h**ke det är….

Hawknestgrove
0

vilken tur. MEn Lucia är innekatt, eller hur? Så underligt att en sån kan få urinvägsinfektion…

hairballs
0

Så skönt att det inte var något värre även om det är tråkigt i vilket fall som helst när ens katt blir sjuk.

Sidentass
0

#4 Lucia är mest inomhus, går inte alls ut i denna kyla utan vill helst vara inne..nu ska jag be hennes husse att köpa nåt gott hem för henne att lura ner mortlad tablett i!

Hawknestgrove
0

Ok…. började bli lite nervis för mina flickor och Arne, de går ju knappt ut, fem minuter i rastgården, så är det bra….

[SporeDiatrymisss]
0

Det kan vara dethär:

* är det en hon kan hon ha infektion i livmodershalsen, som täpper till "pisshålet"

* kanske hon har njursten som blockerar vägen

mer vet jag inte.

anebit
0

#8   Detta är en gammal tråd från förra året 2010  så jag låser den då den inte är aktuell nu…

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Inlägget är låst för nya kommentarer