Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 873 ggr
Lena
0

Hemma igen från Holland!

Nu är vi hemma igen från semesterveckan i Holland. Vi har som jag skrivit varit hos mina svärföräldrar som tyvärr inte mår särskilt bra längre. Alltid svårt det där, särskilt när man som vi befinner oss så långt bort.

Förutom att träffa sambons föräldrar och hjälpa dem med olika saker hann vi med lite annat också, som att gå på marknader, besöka Keukenhof och vår tidigare hemstad Amsterdam. I Holland var det sommarvärme sedan en månad tillbaka. Svärföräldrarna bor på landet i närheten av Gouda, vilket är Hollands oststad nummer ett.

Ska visa er några bilder sedan när vi får ordning på discetterna.

Hemma hade allt gått bra med katterna som hade en proffesionell kattvakt. Grannens dotter som just är klar med sin djurskötarutbildning. Men nu är de naturligtvis mycket glada över att vi är hemma igen.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Välkommen! Hoppas vi inte busat för mycket…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vargmamman
0

välkommen tillbaka:)

Sidentass
0

Välkommen hem igen Lena!

Sidentass

Lena
0

Just nu är vi så glada över att vara hemma igen hos katterna. Tänk vad mycket man saknar sina fyrfota vänner när man är bortrest!

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

evangeline
0

Välkommen hem Lena!!

Du får pussa missarna ett par varv extra så du kommer ikapp!

evamojje
0

Välkommen hem igen Lena. Låter som om du haft en kalas helg *L* e lite avis ;-) älskar hollande själv och då allra helst på våren.

Eva & Mojje & Strawberrie

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

anebit
0

Välkommen hem önskar även jag.  Jag vill oxå åka till Holland i sommar. Kanske?

Ann-Britt

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Puma77
0

Välkommen tillbaka

//Pia

karins
0

Välkommen hem Lena. Jag har aldrig varit i Holland, men min brorsa och hans familj har varit där ett antal gånger. Dom driver en plantskola och köper växterna från Holland, dom är mycke billigare där.

Faxlin
0

Välkommen hem Lena.
Förstår att du saknat missarna, det är väl den nackdelen som är med att resa bort.

Skönt att ha dig tillbaka i alla fall :-)
Kram Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Puma77
0

På tal om Holland ja, jag har fyra stenkatter som jag målade en gång i tiden som såldes till ett par i Holland. Själv har jag inte varit där men har hört att det ska vara mycket fint speciellt med alla tulpaner.

//Pia

Erika91
0

Välkommen hem igen :)

vanessa
0

Välkommen hem, Lena. Du saknade katterna, vi saknade dig. Tråkigt med svärföräldrarna. Alltid jobbigt när folk man älskar inte mår bra. Och jag har ändå bara tio minuters promenad till min sjuka mamma. Så med mycket land mellan måste vara svårt. Nåja, välkommen hem och vi väntar med spänning på hur det blir i det nya huset. Det som jag vill besöka i sommar :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Engla
0

Välkommen hem, Lena! Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

marieborg
0

Välkommen hem!

Ser fram emot att se kort.

emjon
0

Välkommen hem igen och jag förstår att det är mycket blandade känslor. Då är det extra skönt att gosa med kissarna som du saknat.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Lena
0

Allra bästa tiden att åka till Holland är nu på våren. De har en så lång vår där som börjar i februari och sträcker sig in i maj. Det kan dock vara svårt att pricka in tulpanerna - när de blommar som bäst - då det varierar från år till år.

//Lena