Dagens Ros till Sidentass!!!

Många varma tankar och kramar till dig Sidentass samt en stor bukett blommor…………..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Jag hänger på =) Med ett krya på dig-kort! =) Och en massa kramar förstås!

För att du är modig och ärlig!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Nämen snälla raraste ni….nu blir jag rörd till tårar..inte av ledsamhet utan av en känsla av storhet…jag sitter bara o gapar…vilka fantastiska vänner jag funnit här…
Nu är jag påväg till slafen..känns bättre nu idag efter ett lugnande besked hos läkaren, var ju så rädd att jag drabbats av något fysiskt..o blev därför glad över att få diagnosen ångest…så tokig man kan vara….imorgon kör jag på med en bra beprövad medicin sen tidigare…och ser fram emot ljusare tider…
Tack o åter tack o många varma goa tassar till er från mej o kattmaffian här i Linköping..
*Tasselitack o mycket mer än så*
Sidentass

Har ingen snygg smilis, men jag kan inte annat än hålla med i allt vad de andra har skrivit.
Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart. Att du tar dig tid att sköta om dig själv och att bli ompysslad. Att du känner att det inte sätts press på dig härifrån utan att du kan komma in hit och bara läsa lite och känna att vi bryr oss om dig.
Kramar i massor
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Mojje och Strawberrie och jag hoppas att det snart kommer stråla solsken hos dig oxå.
Och sen så får du självklart en blomma av Mojje 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Nej, men kolla vad gulligt =) Mojjes blomma, det var sött =)

-underbara goa ni….o mojjeblomman…ja..vad ska man säga…så tassevarm..så tassemjuk…
Hur mycket tack till er som nånsin finns…..har ju sett att det är flera här som besvärats av liknande saker…många, kramar och rosor härifrån till er andra som behöver få känna lite värme….
Hälsningar
Sidentass *börjat med första pillret idag så nu ser vi fram emot andra tider här när dom sen börjar att göra verkan*
Jag hade missat din tidigare tråd och även jag vill sända varma tankar till dig och hoppas att du snart mår bättre. Det du nu upplever är verkligen jobbigt men du är samtidigt stark som ber om hjälp. Hoppas att medicinen hjälper dig och att ha kissar som terapi är toppen.
Det är ju ofta så att när man är ensam om sina tankar så förstoras de upp och får man då prata av sig så brukar det lätta. Skriv så mycket du orkar och vill för det är många här som förstår vad går igenom nu.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Jag instämmer fullt ut vad de andra har skrivit!
Jag hoppas det blir bättre nu när du tar dit piller idag.
Krya på dig nu och stora kramar från Erika och Sverker

Sidentass, vi vill också var med och sända blommor till dig, världens bästa vän!
Cammo och missarna i norr!

Gulliga..underbara bästa finaste vänner…jag finner inga ord för hur goa ni är…känns som att ni gör alldeles för mycket…känner lite biverkningar av första tabletten…o blir lite skrämd över det, men man får intala sig själv att det är sådant som hör till….man får försöka att känna tillit till läkare som vet vad dom gör och kan sitt jobb..när man har dom här symtomen har man ju en tendens att fastna i tankar o skrämma upp sig själv -
Jag kan inte nog tacka er alla….o vet ju att det är flera här som går/gått igenom samma sak…vill sända er rosor och mjuka små tassar genom cybern..

Denna blomstermisse var bland det underbaraste jag sett och hela kortet är helt underbart i sin helhet.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Tusen tack goararagulliga ni…idag sitter jag o surfar runt..försöker att skingra tankarna via datorn..nu när sambon varit borta på jobb…det märkliga är..att så fort jag kan släppa tankarna på eländet så känns det bättre..men det är nog så det fungerar….mjukaste guldtassar till er..
Sidentass
Tyvärr kan man ändå inte bestämma över sina tankar, men man kan glömemr bort de….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#15 Den blomstermissen var jättevacker :)

Sänder många rosor och kramar till dig! Jag vet vad du går igenom. Men det finns alltid ett ljus i tunneln även om det inte känns så.

Ni är världens goaste vänner!
Har varit lite kämpigt ikväll igen, men jag tror att det kan vara biverkningar såhär i början av medicineringen,
Känner värmen ända hit till Linköping.
Tack för era värmande hälsningar!
Sidentass