Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 470 ggr
marieborg
0

Vad gör era katter just nu?

Här hemma är det mycket kafsande på toan. Det är Majsan som försöker gräva ur all sand ur lådan. Nu kommer hon utspringande och har ett riktigt "kattfnatt" så hon har säkert bajsat Glad

Lotus och Smokey ligger och slappar men vaknade till nu tack vare Majas ryck..

Vad gör era busar?

Har läst en sån här tråd förut men jag har för mig det var på kattforum.se

JosephineF
0

Hamlet ligger i hallen och väntar på kvällsmat. Sigrid ligger och surar vid ytterdörren i vanlig ordning (hon fick inte följa mig och Hubert ut på kvällskissning) Hubbe ligger, som vanligt, vid mina fötter när jag sitter vid datorn =)

Simson
0

Mina lever rövare som alltid vid denna tid. Springer maratonlopp. Hoppar på varandra. Tältar under stolen under en filt. Slänger sig fram från den eller under den. Rasslandet av klor på trägolv. Brak bakom något som båda skall till samtidigt. Krock med väggarna. Rivstarter i trägolven. Köket hallen vardagsrummet hallen badrummet hallen sovrummet upp i sängen brottas ner på andra sidan sängen ut i hallen ut i vardagsrummet igen…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

anebit
0

Rasmus ligger och sover i soffan. Det märks att han blivit äldre inte alls så alert som han varit gamle gubben……. 14 år = 75 år

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

vanessa
0

Mina katter sover. Den ena djupt, den andra lite drömmande så att den söta svansen ibland viftar till. Nu vände hon på sig. Ligger vid mitt huvud, på en klöspelare som står där. Vill vara nära matte har jag förstått. Berättar mer om henne i en egen artikel senare. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

MariannE11
0

mina ligger o surar efter sin vaccinering som avlöpte enligt mej alldeles fantastiskt… fångade alla i rätt ordning under fem minuter…men sen var mina två räddisar så rädda så en filt åkte på….väl hos veterinären så var nästan bara huvudena ute så det gick nog säkert på ca 5 minuter där med…

Zazza sitter i sängen bakom mej o väntar på att jag ska lägga mej… Lillan snirklar runt o väntar på att jag ska attackera sängen åxå så hon får gosa.. Buzan har stupat i sängen, ligger på rygg och ena tassen utslängd som ett ankare…Bruno gör sitt för att välta vatten skålen och Jullan sitter o väntar på att få attackera någon av kompisarna.,… så är livet här…Glad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

[helenal]
0

Pssar min föreddeta katt Zorro eftersom pappa är ute och reser. Zorro har lekt med hugo och mig i nåra minuter, nu ligger han brevid mig och Hugo=)

Faxlin
0

Jag har mina missar sovandes nu. De orkar inte med tidiga mornar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

Just nu sover de. Arne har precis fått en av sina ca 20 måltider….. JA, ni vet….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Anna77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nilsson ligger bredvid mig på skrivbordet, det gör han alltid när jag sitter vid datorn! Puma ligger på den andra skrivbordsstolen och Näsan ligger under skrivbordet i sin puff. (tog ett kort på Näsan nu)

OzzyochJag
0

Alla katterna sover… utom ungarna som har tokspel som vanligt.

Erika91
0

Sverker ligger i fötöljen och sover.

razcat
0

Nova äter Alwas torrfoder eftersom Alwa redan har ätit upp Novas allergifoder som vanligt. Alwa och Villemo ligger i fönstret i sovrummet och spanar in akutkatten som står och äter. Villemo har blivit helt förälskad, lilla sötnosen.Kyss

Destany
0

puma sitter o terroriserar fiskarna som vanligt o Zorro ligger o sover i soffan

Destany
0

puma sitter o terroriserar fiskarna som vanligt o Zorro ligger o sover i soffan

Simson
0

Indy och Julian är under diskbänken och river runt låter det som…det är riva springa böka busa-tiden nu. Allt som inte blivit gjort idag skall göras sista timmen innan läggning… Oskyldig…de små änglarna??? Fundersam

ksofia
0

Lotta ligger  och halvsover på skrivbordet framför mig, så att jag knappt kommer åt knapparna på tangentbordet. Ibland sträcker hon ut en tass och kommer åt en knapp så att allt flimrar på skärmen. Så brukar det vara när jag sitter vid datorn. Hon måste vara nära. Spinner så gott. Mimmi ligger i sängen och sover, väntar på att jag ska komma och gosa.

Simson
0

Nu leker Indy och Julian kull genom att slira sönder parkett och trägolv så att alla mattor ryker runt väggarna. Skrattande

Engla
0

Blixten är trött, har precis vaknat. Ängla och My ligger på sin ställning och matte är också jättetrött.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis