Kattägarkortet till var djurvän
Hej!
Vet inte om ni läst om det på det andra kattforumet gällande diskussionen om kattägarkortet. Om inte är KKS kattägar-/hundägar-/djurägarekort nu uppdaterade i Djurshopen till den som vill beställa. Som det bl a står:
Vem tar hand om dina katter om någon olycka plötsligt skulle hända dig och/eller familjen?
http://www.animalrescue.se/kks/products.php?cat=00071
Mvh
Morgan
jag har faktiskt ett kort i plånboken där det står att jag har 1 katt hemma med kontaktnr till min mamma. tror jag köpte det från djurhjälpen men jag kommer inte ihåg. Men jag tycker att det är en bra tanke.
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Jättebra, skall skaffa ett både till mig och min dotter.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
På väg att beställa…haha, kommer inte ihåg mitna uppgifter på KKs shopen, fick börja om på nytt…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ett sådant ska jag göra slag i saken o beställa!
#2, 3 & 4: Tass för ert intresse :-) #3, kan meddela att KKS fått din orderbekräftelse, tass!
Morgan
Vilken superbra idé!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Kom inte in på KKS, fast jag har uppgifterna. Lika illa det.
Får bli kund igen.
Jenna

Jag har gjort ett eget kort som jag har i plånboken… Annars skulle jag nog beställa ett!
#7 Vad lustigt att du inte kommer in i shopen trots att du har uppgifterna (som #3 hade glömt
.
Felet kan vara att du kanske besöker Djurshopen genom den gamla, alternativa adressen vi hade ett tag men upptäckte då just problemet att vissa inte kunde regga sig. Försök istället logga in dig via http://www.animalrescue.se/kks/index.php så hoppas jag det ska lösa sig. Maila mig annars så löser vi det.
Mvh
Morgan
Som du ser, har jag beställt och betalat. Sen blev et en liten, liten extra slant till Fonzie också…….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#10, missat att svara ju… Hög tass för din beställning samt till din donation till Fonzie 
Mvh
Morgan
Flyttar upp då jag tror att fler vill ha kattägar-/hundägar-/djurägarkortet i sin plånbok, väska eller helt enkelt där man bär sina värderliga saker.
Mvh
Morgan
#12 Absolut! Det här är en jättebra idé!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
puttar upp

Jag ska beställa ett nu genast! :)
Jag har ett liknande kort som jag fick när jag gjorde en beställning från Swecat, det är jättebra att ha med sig i fall det skulle hända nåt.
#15 Tass till din kommande beställning :-)
#16 Jo, Swecat har ett sådant kort man får gratis och erbjöd oss att använda sitt kort. Vi valde dock att helt satsa på en egen variant där allt går till katterna samt vårt namn finns reklammässigt med samt för att sprida vårt namn vidare.
Mvh
Morgan
flyttar upp denna tråden lite