Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 701 ggr
mjauan
0

kissen min ögonsten

HJÄLP MIG!!!

Min ena ögonsten Ozzi har blivit påkörd och lämnade oss så hastigt. Vi har nu bara en kisselur kvar som är så ledssen. Han går inte ut, han äter inte han går bara och gömmer sig. Han är van att ha en kompis omkring sig. Är det någon i sörmlandstrakten som har kattungar? Helst inte äldre än 16 veckor. Hör av dig, jag har så svårt att se min Cid lida.

Ring:076-3366214

mail:mokvist_4@hotmail.com

Simson
0

Kan du inte hjälpa Robba och PillaDiana i tråden AKUT HJÄLP??

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

mjauan
0

Cidden går inte så bra ihop med vuxna katter tyvärr. Vi vill helst ha en hane

Simson
0

#2 Vad synd!! Beklagar sorgen efter din Ozzi!! Det är alltid hemskt att förlora en vän. Speciellt för den kvarvarande katten som inte förstår varför kompisen inte kommer hem!! Min Atos sprang och skrek och letade efter Simson när han dog. I flera veckor. Atos fattade inget. Han fick även gå in till grannen för att kolla att inte Simson flyttat dit! Atos hade då stått och slitit i hennes dörr när vi gått ut. När han kollat där så gav han upp.

Titta under länkar om du är intresserad efter att leta efter kattunge på något katthem i närheten av dig. Varför inte titta in på www.kks.nu ? (Katt Kommando Syd) De har många kattungar och även foton på dem så du via datorn se om du "faller" för någon härlig vän. De finns över "hela" Sverige. Även fler katthem finns…

Hoppas du hittar en ny vän till Cidden!! Kram och nosgos till er!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Erika91
0

Jag beklagar..
Och jag hoppas precis som Simson, att ni hittar en ny liten vän till Cidden.

Jenna-Gun
0

Så ledsen för din skull och kissen som blev påkörd.

Tröstekram till dej.

Ankie
0

Ozzyochjag behöver hjälp tråden verkar ju ha en liten kattunge7 veckor

Tragiskt med din katt som blev påkörd och dog. Min Rasmus råkade ut för samma öde så jag vet hur ont det gör.Gråter