Dom som faktiskt hjälper...
..tycker jag förtjänar en eloge och massvis av guldstjänor! Jag har läst många trådar här inne och trots all skit som pågår så tycker jag att alla här inne som faktiskt hjälper hemlösa katter är riktiga änglar!
Så, trotsa skiten och fortsätt med det ni gör, ni gör ett otroligt toppen bra och hjälpsamt arbete. 
// Lise
When nothing goes right, go left!
Tack så mycket! Det värmde i en frusen själ att höra detta!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#1 Tycker ni behöver en sånhär tråd.. 
// Lise

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tusen tack! Du har rätt Lite uppmuntran behövs verkligen ibland.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
#2 Abslolut rätt tänkt! När man är engagerad i så tuffa saker om hemlösa katter med allt vad det innebär är det oerhört viktigt att vi försäker fokusera på de positiva delarna. Det är det som gör att man orkar över tid.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
jag håller med till fullo!! Genom denna sajt så har ju många katter fått hjälp, och det är ju för att det är så engagerande kattvänner. Det är ju det som är så roligt att läsa om allt det bra ni gör allihop för att rädda de katter som inget har. Det borde vara det viktgaste!
Jag glömmer aldrig hur jag kom i kontakt med denna sajt, det var när vi hade varit på korfu och jag var alldeles bedrövad över alla hemlösa katter där.På denna sajt har jag fått mycket hjälp som den lekman jag var, men genom att jag har lärt mig så kan jag oxå hjälpa andra….
ROSOR och nospussar till alla som är här!!!
Ja, ni är verkligen änglar!
// Lise
kan bara hålla med #6 ett stort fång med rosor till alla hemlösa katters hjältar 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
-Det är så lätt att man glömmer bort det positiva, och all energi som många lägger ner på de utsatta djuren…en liten "cyberkram" - ett positivt ord, kan betyda så innerligt mycket för att bördan ska kännas lite lättare att bära. Det är tungt att bära på den bistra verkligheten hur många katter har det därute..speciellt nu när det också går mot det kalla årstiden..
Guldtassar i massor till er alla som finns för behövande missar!!