Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 360 ggr
vargmamman
0

nu har jag shoppat en laminerad skylt

hos KKS:)..

vid fara-skylt..nu längtar jag tills den kommer och säkert kommer jag och handla där igen:)..

sen en fråga:hur många ggr måste man säga  åt en katt att hon INTE får riva på datorn..flyttade henne säkert 20ggr men lika snabb var hon tillbaka där igen och river..jag har lyft bort henne,tagit lite i nackskinnet och sagt fymen nix hon springer dit igen..HJÄLP vad ska jag göra?

Gabriella77
0

Pröva att ha en vattenspruta till hands. En dusch med den i rätt ögonblick brukar ha lite effektGlad

morgan_kks
0

#0, fick nu orderbekräftelsen via mail. Tass för beställningen, just den du beställer är det många som beställer :-)

vargmamman
0

#2 japp fick via mailen och betalt:)..kan tänka mig att den är populär..

#1 tack har tagit fram vattensprutan :)

Simson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Indy käkade av modemkabeln så då blev det inget mer datoranvändande på ett tag…löste sig på det viset… Skrattande …i övrigt jagar han markören på skärmen…

Försökte "uppfostra" Atos med vattenspruta när han var ung men han satte sig bara och lapade i sig vattnet och tyckte det var gott så det funkade inte på han… Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vargmamman
0

haha gudvilen misse:)..nää jag testade nyss spruta på askungen när hon revpå datorn men hon bara glodde på mig..jag har ju badat henne par ggr så honär väl van vid vattnet*S*

Hawknestgrove
0

Vargmamman, du får ha sprutan iställd på lång hård stråle. Samtidigt som du sprutar så fyar du ljudligt. ett tips jag fick här inne, var att ha lite ättika i vattnet i sprutan. Det luktar ju pyton för katterna.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vargmamman
0

ok..tack för svaret:)

Milka
0

Jag beställde ett jättefint dop-kort förut idag, det blir jag säkerligen nöjd med :)

morgan_kks
0

#8, jo dopkortet är jättefint.