Nytt stödhem sökes
Glömde skriva att det är Akutläge

Ja, vissa katter går helt enkelt inte ihop…nu hoppas vi att ett nytt stödhem snart kan ordnas för den fina missen..
Sidentass
Ja jag hoppas det för min mor var inne på akuten inatt med hjärtat och hon orkar inte med dom små så en måste flytta helst omgående

kolla om kks skickat detta akuta fall via intern mailen, brukar kunna vara någon som kan , hör med kontaktpersonen
Oj han har samma födelsedag som min son. :) Är det en kisse som passar som ensamkatt tror du? Det bästa borde ju vara att ta det genom KKS om det är därifrån kissen kommer från början.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag hoppas att det ordnar sig för den fina Adrian
hejsan, ja jag tror att han passar som ensam katt, jag har sagt till min kontaktperson på kks så han vet att jag söker nytt hem men jag vill ju inte att det skall hända mamma något så det behövs göras något försöker hitta något så snabbt det bara går
vilken jobbigt sits!!!Vart bor du?
Kungälv 3 mil från Göteborg finns jag
Ja det känns jätte jobbigt men vad skall jag göra jag måste göra något vill ju inte att min mamma skall bli sämre räker med ett sjukhusbesök, så därför skrev jag här för att be om lite tips och hjälp och kanske kunde hitta någon som kanske hade en lite plats över
jo jag förstår. hmm finns de inget katthem i kungälv? trollhättan som kan tänka sig ta hand om katten? Jag bor i Göteborg,men kan tyvärr inte.