Reser bort i en vecka
Sambon och jag kommer att resa bort i ca en vecka. Vi ska till Holland och hälsa på svärföräldrarna, titta på Tulpaner (om de nu inte hunnit blomma ut - risken är stor) och lite annat smått och gott. Jag kommer under perioden 28/4 - 6/5 ha ytterst begränsad tillgång till internet. Under tiden hänvisar jag till övriga Medarbetare.
Vanessa, ÅsaF och Gunilla.H är moderator och kommer att hålla ställningarna här i forumet.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Önskar dig en trevlig resa

Önskar dig verkligen en underbar resa till det vackra tulpanlandet Holland…………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Men så härligt för er med en semesterresa! Nu får ni ha en riktigt skön vecka, dröjer nog inte många timmar innan ni börjar att längta efter katterna..
Ha en trevlig resa.
Var rädd om er!
Kram Jenna
Säger också Trevlig resa, Holland är så vackert , även om tulpanerna säkert är utblommade nu kram Maggan47
Ja det värsta är det här att åka bort från katterna. Men vi har anlitat en proffessionell kattvakt som just är klar med sin djurskötarutbildning och även arbetar i Slottskogen. Hoppas därför att allt ska gå bra.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Önskar att ni får en härlig semester och en trevlig resa.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Va kul Holland e vackert på våren har varit där en hel del *L*
Hoppas du får jättetrevligt
Tassar från Eva & Mojje & Strawberrie 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
#8 Den bron vet jag precis vart den ligger. Alldeles i närheten finns det ett cultvideotek där man kan hyra lite udda filmer som det är svårt att hitta på andra ställen. Vi var stamkunder där och bodde inte så långt ifrån.
//Lena

Trevlig resa!! Glöm inte att shoppa lite emellanåt också…
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Prettige vakantie Lena! 
/Miranda
#11 "Dankuwel" Miranda!
//Lena

Ha en trevlig resa!:)
Nu ska jag stänga av datorn alldeles snart. Dags att sätta sig i bilen för färd mot Kiel/Holland. Vi får se om jag kommer över en dator under vistelsen. I så fall skickar jag en liten hälsning.
Ha det bra alla mattar/hussar och katter!
//Lena