Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattens-status
Läst 856 ggr
modellflickan
0

Nytt om kattmördaren?

Någon som hört eller vet något mer om den lilla fega sjuka kattmördaren i Hjularöds gods i Harlösa Skåne?

http://sydsvenskan.se/skane/eslov/article193435.ece

Skulle inte åklagaren ta upp fallet igen? Men det lär väl ändå inte leda någonstans..Urk

Hawknestgrove
0

Nä, det blev väl rätt tyst… Men du, kontakta tidningen och hör vad som hände sedan….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

anebit
0

J*v*a sjuka  jubelidioter! 

Stackars djur och stackars, stackars katt som blev jagad…..

21 år och har inte mer vett i skallen!   Vad tänker dom hitta på nästa gång tro?

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Erika91
0

Nemen fy vilket roligt underhåll man kan ha! Fundersam Döda fåglar, plåga de, ojj vad skoj, sedan lägga ut värsta filmen om det, vad coolt! *ironi till tusen*
Hur kan man göra så mot såna oskyldiga små varelser?
Jag blir så ledsen och le på att höra om sånt, men tyvärr, det är sanningen..
Stackars katt, hur kan man vara så dum?? Den som bara låg och myste fick dö sen för en vidrig film med några *******!
Fyy det finns inte ord för hur galet, sjukt och oansvarigt det är!!!
Jag ska inte svära här, men i mitt huvud arbetar de för fullt och bara vill skrika ut av ilska och ledsenhet :/

Hawknestgrove
0

ja  det var ett tag sedan detta vidriga. JAg har fullt upp med Boråskatterna och ska ta tag i katterna i Skara och i Eda, men ni kan väl ta och kontakta tidningen och höra er för vad somhände? eller kanske någon härinne som vet?

modellflickan
1

Killens pappa hade kallat det pojkstreck. Hmmm..Den "lille pojken" är faktiskt en man på 21 år och väl medveten om vad han gjorde. Löjlig och skrattretande kommentar av en vuxen karl. Lägg av säger jag bara. 

Och pojkstreck har väl ändå inget med djurplågeri att göra. Killen är ju sjuk punkt slut!

Djurplågeri får mej att se rött!

vanessa
1

Överklaganden och sådant, tar lång tid för det mesta, Ibland upp till något år. Så det är inget ovanligt. Men det är bra att kolla med tidningen/ journalisten och kolla hur det går. Någon här som vill kolla upp det? /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

modellflickan
0

Jag tänker under dagen ringa tidningen och kolla upp detta.

vanessa
0

bra, återkom gärna med info om det hela sedan. Så får vi se hur status är på den historien. Be gärna att få prata med journalisten, så kanske han/hon triggas att göra uppföljning. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

modellflickan
0

Jag har precis pratat med Sydsvenskan och fick reda på att journalisten som skrivit om fallet inte jobbar där längre. Han heter Tobias Malmberg. Och någon uppföljning är ännu inte bestämt.

Om jag hinner ska jag ringa åklagarkammaren i Malmö och se om jag kan få information om fallet där istället.

Jag ska iväg och titta på en sommarstuga med sambon först. Ringer så snart jag har tid.

Hawknestgrove
0

Bra modellflickan!

[MadameAhline]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åklagaren kanske inte gillar katter! Det är sorgligt men så är det de bryr sig sällan. :(  jag gråter för katten och kokar för djurplågaren som ska ha sitt straff! NU!