djurskyddets namninsamling i pappersformat?
Finns djurskyddets namninsamling "älskade katter märker man" i pappersformat? det ligger inget under material på deras sida nämligen. Vi har äntligen fått rutin på våra infobord med göteborgs djurrättsaktivister och det som folk gärna hjälper till med är ju just att skriva på namninsamlingar, så det hade varit super att kunna ha även djurskyddets!
(Har nån tips på annat bra material vi borde ha på infobordet så säg bara till så ska jag se vad jag kan göra!)
Ring till Lena Hallberg. Hon är kontaktperson till Djurskyddet. 08-6733511 
Annars kan jag skickar en lista, som ni kan kopiera.
Och det gäller alla, vi fick igår 700 namn från ett medlem som hade de ute i en kiosk!!!!Man behöver inte vara medlem i Djurskyddet för att få deras namnlistor. Kampanjen pågår hela året och typ pressbyrå skriver väldigt många under. Det gäller bara att prata med personalen och håller efter själv, hämtar listor, håller bordet snyggt med kanske lite material.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag har fått tag i listan nu, jag mejlade den kampanjansvariga och fick snabbt svar:). Synd att den inte ligger under material på dera sida, hade nog varit fler som samlade så då.