Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kastrering-idmärkning-vaccination
Läst 945 ggr
Be27
0

Gratis kastrering+vaccinering i Stockholm

vanessa
0

Nu blev jag imponerad av Fisksätra katthem. Detta är alldeles fantastiskt. Skänt att de fått bidrag till detta. Applåder i massor. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Simson
0

Helt otroligt!! Fantastiskt underbart!!! Och i Metro också! Gratistidning som "alla" läser på dagen! Nu kan ingen komma och säga att de inte har råd att kastrera sin katt!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

marieborg
0

Wow !!!   Helt underbart!

Leonis
0

Det bästa jag hört på länge Skrattande hoppas fler gör samma sak i andra kommuner Och att många verkligen ser det där och gör slag i saken.

Sidentass
0

Men det är ju fantastiskt helt enkelt..nu hoppas vi på en stor tillströmning till klinikerna..:-)

Sidentass

Simson
0

De kan knappast sitta sysslolösa i helgen…inga vaggvisor behövs nog de kvällarna… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

anebit
0

Jättebra!  Helt underbart!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

vargmamman
0

men va bra,får hoppas fler ställen tar efter dom.:D

Lena
0

Det var duktigt jobbat av Fisksätra! Hip, hip, hurra så dunderbra!

Fram för flera kastreringskampanjer.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Läste lite om Fisksätra.Vilket bra samarbete med fastighetsförvaltning. Och bra ungdomsversamhet. Men tydligen ingen karantän, undra hur det funkar öht. Men trots allt respekt!

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=535859

Men det här kan läsas på mjaus tidning om Fisksätra: Katthemmet har ingen karantänavdelning så skobytet är livsviktigt för katterna så att de inte smittas av kattpestvirus som ju är så långlivat. Alla nya hittekatter vaccineras därför innan de släpps in till de andra inackorderingarna.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Utan att gå in i detaljer runt Fisksätra katthem nu, utan mer allmänt om karantänavdelningar. Jag trodde i min enfald att det var en förutsättning att ha en särskild karantänavdelning för att få starta ett katthem över huvud taget? Eller är det jag som fått allt fullständigt om bakfoten?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Erika91
0

Gud vad härligt, så kanske många tog chansen så att det inte blir fler kattungar som ingen kan ta hand om!

#11 Jag trodde också att en karantänsavdelning var ett måste…

Alwyn
0

jag har ju jobbat lite där och ja det är jättesynd att de inte har karantän. Ibland går smitta som snuva runt där och det är inte roligt  :o(

ciss
0

Woow!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se