Hjälp med skyltar -> ger pengar till katterna
KattKommando Syd har laminerade skyltar till försäljning och jag tänkte att om vi hjälptes åt kunde vi skapa nya skyltar för att säljas till förmån för katthem och föreningar.
Om några kan designa nya skyltar så kan var och en göra skyltar till "sitt" katthem.
Här skyltar som KKS säljer http://www.kksbutik.nu/category.php?n=20&id_category=110 som inspiration till nya.
Förstår ni vad jag försöker säga? :-)
ja, det är de skyltarna som jag har på Tradera också, till stor del. Vad jag inte fattar, är varför de är så svåra att sälja. JAg har utgångsbud 25 kr för de som jag har hos mig och ändå, så är det många, som inte blir sålda. Den som designar skyltarna till stor del är Ju Puma77, det är väl även hon som gör dem helt och hållet. De är jättefina, välgjorda och i väldigt bra fotopapper, så de är av hög kvalitet.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag startade upp tillverkningen av skyltar för KKS och det har inte kommit många ny skyltar sedan dess. Jag tror helt enkelt att marknaden är mättad så därför behövs ett stort gäng helt nya skyltar med modern design.
Tips på ny design och budskap behövs.
JA, kan vara så. MEn hör med Puma, för hon är ju en fena på att jobba i Photoshop
JA!!!! Hoppas du har lite på G, för det börjar tunnas ut lite. Busiga katter brukar gå rätt så bra. MEn man kanske kunde ta bort de 4 olika färgerna och göra en ny bakgrund.
Probelmet är att jag fortfarande inte fått tag i pappret, vet inte varför de inte fyller på på öb. Det pappret var toppen. Sen drar det så in i vassen med färgpatroner.
//Pia
ja det är klart. att köra på laserskrivare hade nog blivit billigare i längden.MEn du måste se till att du får ihopa för dina utlägg av de jag säljer på Tradera.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi kan behöva lite skyltar härinne som vi kan sätta på datorn :Frid på jorden, peace &love, Tänk först skriv sen.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Vi säljer bra våra skyltar. De kostar 20 kr och våra egna katter finns på skyltarna. det gillar folk.
Vi säljer mycket på marknader och ska nu börja med engelska och tyska texter också.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
ja, jag har grundpris på 25 på Tradera. Vad jag saknar, är en kostnadskalkyl på skyltarna. JAg vet, att Puma lägger ut massor av pengar på dem och hoppas innerligt, att hon tar till sina utlägg av mina Traderapengar jag skickar henne.