Här kommer Iffis!
Underbar.

vilken söting

gud va söt:)

Hur söt som helst :)

Mmmm…vilken going!!
Vad härligt när vi får ta del av de ljuvligaste bilder..man behöver lite gosaker också emellanåt här på sajten för att ge lite andrum mellan så många tråkigheter vi får ta del av..
Sidentass
Samma här, det är alltid skönt att kunna läsa nån SKÖN historie…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

helt underbar ser han ut

Katter är helt underbara djur!
Även om man skäller lite på dom ibland så får man 100ggr mer kärlek tillbaka!
Underbar katt ofattbart att tänka sig att denna katt skulle dött - tänk vilken tur att Miranda och Göteborgs Katthjälp räddade honom. Blir gråtmild när jag tänker på det.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jättesöt är han, Iffis :)

En riktig pussgurka!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Ja, och indirekt kan vi tacka Crazzy för det!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#12 Ja det är riktigt! Om inte Crazzy aktualiserat det andra kattärendet hade ju inte Iffis öde blivit känt. Det är det där med om!
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hoppas bara den lille lyckosten får ett bra hem! Jag är säker på, att miiranda gör sitt bästa för honom!
Känner mig lite stolt för att jag var med och döpte honom… Han heter ju IFfis….. If för om…..

imorgon kommer det en familj som är intresserad i honom!
På tisdag ska han bli kastrerad och id-märkt, han kommer att bo kvar i minst en vecka till. En supergo och trevlig kisse!
/Miranda

va söt hon e…
Underbart! Hoppas vi får hör mer om "vår" lille katt!
#16 Tänk om det löser sig med permanent hem så snabbt! Håller tummen!
//Lena

Iffis blev tingad idag!
Han ska flytta till ett ställe på landet tillsammans med Ronja, se bild, men först blir det kastrering och id-märkning imorgon….

#20 Nejmen vad kul att både Iffis och Ronja blev bokade! Grattis till både dig och katterna! Himla bra med lite goda nyheter också ibland! :)
//Lena
Åh, så underbart!!!!! Ska du kontakta tjänstemannen på MOH som kom till dig, eller ska jag ge henne den goda nyheten?

du får gärna kontakta inspektören Gunilla!
Bra Då gör jag det med en gång1 Det blir en liten påminnelse samtidigt om den andra katten! Den som vi inte vet något om…..

Det var en bra dag idag, även Missy blev tingad, kolla hur söt!

Sänder henne även bildkollaget!
Åh, så bra! Mailat henne nu och tackat från oss härinne på Hitetkatter i Focus. La in kollaget på lilla Iffis. JA, den lilla dockan är supersöt den med! ÄVen lilla Ronja! Alltså, hur gör ni, när ni lägger in bilder i inläggen?

#20 Va bra att han och Ronja Missy blev tingade :)
Är glad för deras skull :)
Gud sikka sötnosar de e
#27 När du ska lägga in en bild i inlägget så trycker du på den där knappen som det står Bläddra… (som står på höger sida om bifoga fil), sedan väljer du den bilden du vill ha och klickar på den sedan så trycker du på publicera kommentar så visas den där i ditt inlägg :)
Nä, det blev ju bara som bifogad fil
Nej, fortsätter, tryck på bilden, höger knappen på musen kopiera, till inlägg, hantera,redigera, höga knappen, klistra in, sedan kryssa ta bort nuvarande fil
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#25 Men vad skönt att det var en sådan superbra dag idag Miranda! Ytterligare en sockeröst kisse som hittat hem!
//Lena

Jag testar att lägga in ett kort så som landfreak beskriver. Har oxå alltid undrat hur ni gör..
Neej, jag klarar inte av det.
Nu klara jag av det……….. men bilden blev för stor och nu får jag ej bort den………… Ha, ha, ha vilken klantmoster jag är.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Hej, sorry, jag gick in i din inlägg för att prova. gå till redigera, sedan trycker du på bilden, det kommer upp fyrkanter på sidorna och hörnet i bilden. Gå till ett fyrkant, då blir det en pil, drar till mitten och släpp. gör likadant med alla sidor (efter tycke). Vill du har bort fyrkanter, tryck brevid bilden. Vill du har bort bilden går i undre, höger hörn, där svarta strecket borde sitter för att fortsätter skriva och tryck på tasten retur (tillbaka). Då försvinner bilden. Lättast gå det med smilies och så, de är ju mindre…

Tack Landfreak 59. Nästa gång jag provar så förminskar jag bilden i dator innan jag lägger in den…..
Hur kan du gå in i mina inlägg och redigera? Du fick det, men jag bara undrar.
#35 Landfreak är Medarbetare på Hittekatter i Fokus. Som Medarbetare och Sajtvärd kan vi gå in och redigera inlägg även sedan det gått 60 minuter. Är det något ni vill ha ändrat kan ni kontakta mig som Sajtvärd eller någon annan av medarbetarna. Då hjälper vi er med det.
//Lena
Då provar vi igen… Man måste alltså lägga in bilden som bifogad fil först?????
haha, nu kan jag! Tack…. Tröga Gunilla fattar nada….
#37 Är det Arne och Esther som pryder din garderob Gunilla!
//Lena

#36 Tack då förstår jag, visste inte att Landfreak var Medarbetare.
#38 Gunilla.H Det finns fler som är trögstartade men nu kan vi..

Ja visst är det Arne och Esther…..Så sött han håller armen om henne, eller hur? Arnes favoritplats, min garderob.
Anebit, vilken fin bild. Jag älskar såna klipp eller närbilder!
Haha, då ska ni få ett till

Mmh, ser ut som en hals…

#43 Ja det var en närbild om någon! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#40 & #43 Det kan man kalla close ups! :)
//Lena
Ja, min näst sämsta bild…..Här kommer min sämsta….
Testar bildjoxxet jag med..

Yeeey, det funkar ju! Vad är det för smart en som grubblat ut detta? =)
Smarta Landfreak förstås! Vi tackar och bugar!
Tala om ifall smileygubbarna syns
Och jag som är en katastrof på bruksanvisningar..Men det är kul med lite bilder och färg på forumet…

#49 Ja, dom gör vågen ;)
#50 Jätteskoj att man kan se bilderna direkt i meddelandet! Det är ju toppen! Snygg kisse du lagt in för övrigt ;) Han ser lagom kaxig ut ;)