"Tyson" En solskens historia :-)
Hösten 2006 när jag var på väg till apoteket, hörde jag ett förskräckligt jamande. Antog att det var en katt i nöd, så jag började leta. Hittade till slut en liten parvel 8-10 veckor gammal. Han jagade alla människors ben på en cykelbana intill en ganska trafikerad väg. Allra roligast var det att leka med en tant som hade en käpp. Tillläggas bör att det både regnade och blåste. Jag fångade upp den lilla kisen precis innan den tänkt springa ut på vägen, och stoppade honom innanför min jacka, blöt som han var. Oj vad han skrek och darrade. Efter att jag kommit hem lämnade jag över honom till grannen, eftersom vi då nyss hade tagit hand om en kattunge som tyvärr försvann i november. en annan historia. Iallafall Parvlen blev döpt till Tyson och har växt upp till en go` och lite busig kattkille, och han finns på bild i mitt fotoalbum. Jag hälsar på honom ganska ofta, och det är så roligt att se att han mår gott!
Hej, vilka härliga katter du har. Jag älskar att ha många katter, då har man alltid nån att kela med 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jättefina katter och vilken härlig historia! Älskar lyckliga slut! :)
Det var en gripande historia med lyckligt slut. Vilken tur att du kom till Tysons räddning och att han nu lever gott kattliv hos din granne. Sådant blir man glad av.
Vilka fina kissar det fanns där i ditt album! Har du också en vit kisse? Ganska lik våran Linus katt!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
:) så fina katter du har! fin historia oxå som slutade bra
Har oxå haft vita katter

Tack! Jag är jätteglad för mina katter och andras oxå. Jag är kattokig
#3 Ja jag har oxå en vit kise, hon är 7 år. egentligen heter hon vitsippan, men det blev bara Sippan.

Det var nog någon mening med att du skulle komma i Tysons väg just då…så fin han är! Han ser ju ut att må som en prins nu juh:-) Kommer direkt från ditt fotoalbum, där fanns den ena skönheten efter den andra!
Sidentass

vad glad man blir av att höra att en till katt har fått det bra :)

Grannen som Tyson bor hos har 5 barn. Han verkar gilla barn så nog mår han som en prins. Många som pysslar om honom:-)