Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 1359 ggr
wendel83
0

Långhåriga dräktiga honkatter Markaryd behöver hjä

En dam ringde mig idag om jag kunde hjälpa henne att rädda några långhåriga katter för att bli skjutna.1 mammakatt med 4 kattungar 4-5 veckor har jag troligtvis ordnat stödhem till men de andra två som troligtvis är dräktiga behöver komma in-Är de långt gångna får de föda sina bebbar men om allt går snabbt så kanske det finns möjlighet att kastrera.Snälla hjälp dessa stackars kisar.DE är lite rädda för främlingar men mataren en 90 årig dam kan klappa dem.

wendel83
0

putt tiden börjar rinna ut för stackarna.Finns det nån i Markaryd här som ev har fälla och kan hjälpa fånga in om de inte lyckas med transportbur.En mamma med ungar ska komma till stödhem i Höör.Men två dräktiga långhåriga kvar som vill ha hjälp…

Roslyn
0

Putt för hjälp.

Ankie
0

puttar

wendel83
0

ännu ett nödrop kom in idag en mamma med 5 kattungar skjuts av kommunjägare i Ängelholm imorgon.Då hyresvärden kallat in en = (

Ankie
0

inget katthem i närheten?

Du kan inte ta de tills vidare?

Ingen i din närhet eller så?

wendel83
0

ringer osv varje dag.Tog in en annan familj nyss.Så har 9 vuxna och 3 kattungar nu.Men två har jag hittat stödhem för, en kvar.De har nu också hunnit få ungar så måste lokalisera så ingen unge blir kvar utan sin mamma.

Ankie
0

puttar för denna familj

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vart finns dessa katter? kanske kan vara bra o veta. Hoppas nån kan ta in dessa som stödkissar

Jourhemmet
0

Det står Markaryd Flört

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

9 såg det nu Flört tack iaf Glad