En Lyxmus kom per post igår! :)
Igår kom det en KKS-lyxmus per post till oss. Hade köpt den via Tradera. Och jösses så populär den blev då! :) Tristan vara allra gladast för han är sedan tidigare en stor Fan av KKS-mynta-möss. Men även de andra tre katterna belv glada. Det verkade se att det var en extra lyxig variant också - för det här var större succe än vanligt. Därmed inte sagt att inte alla KKS-möss är poppis. Nästa gång ska vi testa humlorna.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Va kul!
Jag måste också beställa nya möss eller hunlor från KKS.
När vi fick hem kuvertet med mössen vid första beställningen så blev Majsan som en galning och sprang fram till kuvertet så fort det landat på mattan och försökte öppna det… såg superkul ut 

Vad roligt att de gillade den! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Det här måste jag prova till Mojje han älskar att få nya mynta prylar blir lika tokig varje gång *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Idag när jag kom hem var den nya musen genomvåt av katternas dreglande över den. Populärt är bara förnamnet…. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#0 Roligt att katterna uppskattade lyxmusen :-)
Mvh
Morgan

hi,hii…vad härligt med sådan post!!
Sidentass