AKUT Pandora och Izadora
Detta är 2 tjejer som dumpades i en korsning i Lund, båda dräktiga… Pandora födde först 5 ungar och Iza födde 2 veckor senare 3 bebisar. Izas ungar dog av oförklarlig anledning redan efter 3 dygn medan alla Pandoras 5 klarade sig och växte upp till fina små troll. Alla ungarna "flyttade hemifrån" när de var mellan 12-14 veckor och nu har Pandora och Izadora börjat ge sig på katterna som bor permanent i hemmet…
Det börjar bli akut då det är ordentliga slagsmål..
Är det någon som kan öppna sin dörr permanent för dessa 2 underbara svartvita töser? De måste gå ihop då de är såå tajta och födde i varandras famn och pratar med varandra och är ur gulliga ihop.
Snälla HJÄLP!
(Vill inte heller att de ska skickas runt mellan olika stödhem, det är såå synd..) Båda är kastrerade och vaccinerade. De är superkeliga och sitter gärna i min mammas knä , samtidigt haha (hon är då favoriten) ..:)
iom att vi lagt ner såå mkt pengar på dessa töser och deras ungar, är där en förmedlings avgift på 1000 kr totalt för båda!
När dessa fått ett hem har vi iaf 2 honor som väntar på o komma in, en 2 åring och en 1 åring som antagligen är dräktig, vi vet inte säkert. Snälla hjälp oss att hjälpa.
Bilden är tagen av en vän till mig, den med mest svart är Pandora och den andra är Iza! Pandora ser tjock ut på bilden men är väldigt slank i verkligheten :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilka charmtroll!! Då jag har huset fullt med min septett kan jag tyvärr inte göra mer än att putta!
Putt för de sällskapssjuka goa missarna!
Puttar är det enda jag kan göra i dagens läge och hoppas någon har plats för otroligt vackra missar.
Putt för två svartvita skönheter
Tack för puttarna! Är det NÅGON som känner någon som kanske kan tänka sig att ta sig an dessa underbara töser, jag kan sänka priset det är inte det. Men jag vågar inte sänka för mycket ute på tex blocket för jag är rädd för oseriösa människor, och efter allt dessa vackra katter varit med om vill jag inte att de hamnar på gatan igen :((
Ser super fina ut och jag hoppas du hittar ett bra hem till dessa. Är dom kastrerade nu innan? För det kan faktiskt hjälpa annars med rangordningen hemma. kastrerade katter går bättre ihop än fertila.
Lika så..så är det lättare att hitta det där seriösa hemmet om du har kastrerat dom innan flytt.
Lycka till
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
de är både kastrerade, vaccinerade, avmaskade och fria från ohyra :) Likaså de andra vuxna katterna i hemmet :))
Sweety, ta fodervärsavtal. Även om de inte är juridiskt bindande så är det bra. OCh Ok, priset är inte det väsentliga. Vi tar tex inte mer än 400 för våra katter. Men det går inte att ta ut rätt pris. Bor du i södra Sverige eller i Västra, så är det skillnad mot Stockholm. annonsewrar du på Blocket, så är en hjärteknipande text guld värd. Vrid om kniven.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hej!
Jag har precis sålt Stig Center ungarna. Vad som gjorde att jag började få seriösa svar var att vi skrev det som en ynnest att få adoptera dessa två. Allt passar ju inte med dina tjejer som ju är tama : Tror det lönar sig med att folk faktiskt gör en god gärning samt även hjälper andra katter med adoptionen.
5 goda skäl att adoptera dessa kattkillar.
# Simon och Albert är ca 10 månader och fortfarande busiga killar . Du slipper dock " det värsta racet" med kattungetiden dåkillarna har kommit en bit i upptäckarglädjen och också kan ta det lugnt.
# Charmknuttarna är klara med kastrering, vaccination , ID-märkning och är försäkrade . Du/Ni får en gratismånad med försäkring (Agria).
# Du gör en god gärning Killarna har haft en tuff uppväxt . Deras mor dumpades vid Stigs Center (HisingsBacka) Den lilla familjen har levt på rester vid MacDonalds tills de fångades in i vintras. Killarna är sociala och är trygga i stödhemmet men har ännu inte upptäckt glädjen med kel. De behöver komma till "sitt hem" där det finns gott om tid, tålamod och förståelse för att det kan ta lite tid att vinna deras tillit. Känslan när du börjar känna att de litar på dig och du märker deras framsteg och den "tacksamhet" de utstrålar är obeskrivbar.Deras mor har fått ett hem där hon nu återfått tilliten till människor. Mamma Stina har ett underbart temperament och är mycket modig vilket vi ser även hos hennes söner.
# I stödhemmet finns hund och andra katter vilket har fungerat bra.
# Du hjälper även andra katter genom att adoptera Simon och Albert. Förmedlingsavgift och plats i jourhem gör att fler katter som står på tur kan få hjälp.
Simon och Albert söker helst ett hem tillsammans ( gärna som innekatter) men om tam snäll och busig kattkompis finns går det bra att adoptera dem var för sig.
Mvh Anette
Tack för allt stöd. jag ska fixa med en sån annons snarast! :DDD

Oh va´fint Roslyn. Lyckatill med annonserig Sweety.
Nalle o Co