Tråden Hittekatter i Källaren!!!
Jag har tagit bort ovannämnda tråd tillfälligt. Tråden är anmäld för brott mot våra Skrivregler och kommer att granskas. Då jag inte har möjligheter att göra detta omfattande arbete just nu kan det komma att dröja ett tag innan tråden blir utlagd igen.
Tyvärr tar sådana här saker mycket tid i anspråk. Tid som skulle kunna läggas på vettigare saker som kom de hemlösa katterna till livs. Ber därför alla att tänka sig för och alltid läsa igenom det ni skrivit innan ni publicerar det. Det hade ju varit bra om vi kunde diskutera utan att det ska uppstå störningar hela tiden.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Sweety92, Skånekatten #146 i den ursprungliga tråden
"INSE att det inte finns plats för 6000 katter i Malmö, ALLA går inte att rädda, om man jobbar som ni så kommer ALDRIG problemet med hemlösa katter att minska!! Vi måste ju göra prioriteringar för att FRAMTIDA katter inte ska lida!!!
Kallas FRAMFÖRHÅLLNING! Ni är bara riktiga gnällk*rringar som gnäller för gnällandets skull! GÖR ngt åt problemet ist, VISST kalla oss mördare eller vad f*n som men vi gör iaf ngt ÅT problemet, till skillnad från många andra!
Och TS sa att hon hade velat ha Disa när vi berättade men då kunde hon ju behållt henne från början men nä se det gick inte!"
När berättade ni för TS att betr. Disas öde? Efter det ni mördat henne? Gav ni TS något val? Hade ni varit justa hade ni sagt att ni tänkte mörda henne innan ni hämtade henne. Gjorde ni det?
#1 Kanske är bäst att ni håller detta i PM?
Denna sida blir bara värre och värre. Och jag tror ju inte det är rätt sätt att få in nya medlemmar på. Och då får vi ingen mer hjälp från folk som skulle kunna ta i mot katter.
Och jag tror ju inte att Lena la upp denna tråden för att ni skulle fortsätta bråka…