Konvalensensehem sökes för TNR hona Gbg
Hej!
Jag ska ta in Molly för kastration så fort jag hittat hennes ungar. Om de finns bör de vara ca 8-9 veckor gamla.( Vi är lite osäkra på om de finns, men måste vara säkra. Molly var "dräktighetstjock för att i april bli betydligt smalare.)
Jag ska släppa ut henne igen efter kastrationen i TNR. Efter att ha talat med veterinär så kan det vara så att Mollys svans behöver amputeras då hon har en kraftig skada på den. I det läget måste hon vara intagen i minst 10-14 dagar för infektionsriskens skull. Jag undar om det finns någon med kattvana (Molly är skygg) som har ett rum över?
Mvh Anette
Putt Det är alltså väldigt tidsbegränsat och ingen katt att bli sittandes med.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
…önskar så att någon kan upplåta ett rum för henne…som sagt det är ju tidsbegränsat…själv åker jag rätt vad det är upp till min far i Örebro och hjälper honom..och sedan bär det iväg till sommarstugan uppe i norrland..annars hade jag pratat med familjen och frågat om kissen kunnat få låna sambons arbetsrum..om det varit möjligt rent avståndsmässigt förstås..
Putt!
… önskar också, och tänker så det knakar … ingen lösning…
MEN PUTTAR!
Tack för puttar i alla fall
Molly är från en Hisingskoloni. Bara 2 (+_ 1) katter kvar där som ska kastreras. Molly är en kattungelik liten hona. Hon är så vansinnigt söt. Ska ta kort. Hon har börjat flörta med mig och är väldigt nyfiken .
Vet inte vad som hänt med hennes svans. Det är ju möjligt att hon kan få behålla den, men jag måste ju vara beredd i fall att.
Mvh Anette
MEn vi har ju läkehemmet. För h*n har väl inte gett upp ? Det var ju ett hem som var precis det du söker
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Skulle vara underbart, men Kvibergarna har ju förtur
Går ju inte att blanda hursom.
Putt för lilla Molly. Jag vågar inte chansa på att släppa ut henne för tidigt.
Vi har ingenstans här hemma då allt är indelat i "krigszoner". Damerna är inte så förälskade i varandra om man säger så
Ok då förstår jag…… Putt för lilla Molly>!!!!!
Kom igen nu, ett tillfälligt hem för Molly i Göteborgsområdet! Jag och sambon kan köra en bit om det skulle vara så. 
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus
Men putt för söta Molly!!!!!!!