En lycklig Ronny (Frasse)!

Der finna att läsa om honom på http://www.kattforum.se/viewtopic.php?t=90695&highlight=frasse
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Och här är det party! Lilla Elvis, Othello och svart-vita(Bingo).
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Naquita och Bingo!

Härliga bilder Landfreak….. Så fint och fritt du bor…… Så skönt dom ser ut att ha det i solskenet…… Ronny ser hur avslappnad ut som helst….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Vad GÖR Ronny i "leråkern"??
Vart är det han ligger?
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Vilket paradis du har för dina katter..Är verkligen avundsjuk..
Vilka snygga katter du har..
usch jag örjade gråta
lille lille frasse som du längtat efter detta uteliv. och nu har en dröm gått i uppfyllelse. det gör min sorg efter Samira mycket lättare, att du blev lycklig igen!!
#4 det är min rabatt…
Jag är också så glad, att katterna trivs och nu slipper jag hönsnät i huset.
Finns fler bilder på min sida, beter mig som om jag hade fått barn….
#1 Är det lilla svarten som ska till oss som är med där på bilden? Härliga katter alla tre. Mysigt när man bor så fritt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag har en svart kille, Elvis,som är kanske 1-2 månader äldre än din. Han vägrar blir rumsrent, men jag älskar honom ändå. Kommer från en brutal missbrukare. Din är jättesöt, svart-brun och svansen brun med svarta streck. Han är osäker, men älskar att leka. Han kommer inte har problem att bli innekatt. Igår gick min på kattlådan, men gjorde inte rent efter sig. Då kom din och städade.

Elvis kanske lär sig nu?? =) Han tittar iaf. =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Va underbart att se
Superfina bilder!

Jättefina katter allesammans! Glada bilder. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Vilka härliga bilder..som vissar så fina katter, dom ser ut att må alldeles prima juh:-)
Sidentass
#9 Vad söta de är kissarna! :) Och lika med! Skönt att han redan finner sig så väl tillrätta hemma hos dig. Då ska det nog gå prima hos oss också.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"