Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 747 ggr
Alexej
0

En lycklig Ronny (Frasse)!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och här är det party! Lilla Elvis, Othello och svart-vita(Bingo).

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

Naquita och Bingo!

anebit
0

Härliga bilder Landfreak….. Så fint och fritt du bor…… Så skönt dom ser ut att ha det i solskenet……   Ronny ser hur avslappnad ut som helst….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Simson
0

Vad GÖR Ronny i "leråkern"?? Skrattande Vart är det han ligger?

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

essut
0

Vilket paradis du har för dina katter..Är verkligen avundsjuk..

Vilka snygga katter du har..Kyss

Naquita
0

usch jag örjade gråta

lille lille frasse som du längtat efter detta uteliv. och nu har en dröm gått i uppfyllelse. det gör min sorg efter Samira mycket lättare, att du blev lycklig igen!!

Alexej
0

#4 det är min rabatt…Glad Jag är också så glad, att katterna trivs och nu slipper jag hönsnät i huset.

Finns fler bilder på min sida, beter mig som om jag hade fått barn….Oskyldig

Lena
0

#1 Är det lilla svarten som ska till oss som är med där på bilden? Härliga katter alla tre. Mysigt när man bor så fritt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Jag har en svart kille, Elvis,som är kanske 1-2 månader äldre än din. Han vägrar blir rumsrent, men jag älskar honom ändå. Kommer från en brutal missbrukare. Din är jättesöt, svart-brun och svansen brun med svarta streck. Han är osäker, men älskar att leka. Han kommer inte har problem att bli innekatt. Igår gick min på kattlådan, men gjorde inte rent efter sig. Då kom din och städade.

Simson
0

Elvis kanske lär sig nu?? =) Han tittar iaf. =)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

marieborg
0

Va underbart att se Skrattande Superfina bilder!

Engla
0

Jättefina katter allesammans! Glada bilder. Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Sidentass
0

Vilka härliga bilder..som vissar så fina katter, dom ser ut att må alldeles prima juh:-)

Sidentass

Lena
0

#9 Vad söta de är kissarna! :) Och lika med! Skönt att han redan finner sig så väl tillrätta hemma hos dig. Då ska det nog gå prima hos oss också.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"