NY GÄST på Healing
Efter en kontakt med Lena här på Hittekatter så tipsade hon mig att lägga in en tråd om Pehr Trollsveden här på sajten.
En av Sveriges främsta djurkommunikatörer gästar nu Healing.ifokus. Hans namn är Pehr Trollsveden. Hans kompetens om djurkontakt och healing på djur är mycket hög. Du kanske är beskymmrad för något om ditt djur eller något djur du har kontakt med, och behöver hjälp och stöd hur du ska går vidare. Eftersom han även läser av djurens aurafält så kan han garanterat hjälpa dig och ge dig råd oavsett din fråga. Han har även skrivit böcker, spelat in cd-skivor och varit med i radio och tv-program under flera år. Så jag välkomnar er in och ta del av artikeln om Pehr Trollsveden.
Mycket ljus och energi !
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Det låter jätteintressant tycker jag!
Många kanske inte känner till att vi har en sajt som heter Healing iFokus. Det är en ganska ny sajt som säkert även kan intressera flera medlemmar här på hittekatter.
Och ljus och energi det kan vi behöva som jobbar med utsatta katter! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack för det tipset!
Nu ska jag ta o gå o besöka sidan, intressant att den kommit till:-)
Sidentass
Ska också smyga in och titta lite :o)
Helen
Har hört mycket bra om honom
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus