Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkatthemsevenemang
Läst 2128 ggr
Hawknestgrove
0

Frakt av saker till Strömstads marknad2

Bäst att kanske starta en ny tråd om detta. Nu är det alltså klart, gronstedt åker upp från Göteborg med saker. Mison åker ner till mig med saker  också. HAr lovat henne att se till att älgen är blå…… Så ni som vill ha ut något på Strömstads Marknad den 28-29/5 får kontakta respektive här via PM.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Putt…… Nu vet jag, att Mison snart är i antågande. Så ni som ska ha med  saker från östra SVERIGE Hör av er till henne snarast.

Hawknestgrove
0

putt!!!!! Gronstedst och Mison vill ha besked…

lillmymlan
0

Jag har hört av mig till Mison… hoppas att hon inte har glömt det Skrattande

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Hawknestgrove
0

bra. för du  är given, det vet jag

vilda-hilda
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag kommer att finnas på Höganäs marknad Valborgsmässoafton. jag vet att det var någon Skåning som undrade om någon skulle neråt.

Inga jättepaket bara Vagnen lär vaera ganska full ändå.

Mitt mobilnummer finns på min sida här inne.

Nalle

vilda-hilda
0

Puttar. Inga skåningar som hade något att lämna med till Strömstad?

Nalle

Hawknestgrove
0

Ok putt för Skåne då Höganäs!!!

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pillat ihop denna idag… scannat av utskriften. Gjort en med kattunge också. Tack Snälla Puma för bilden!

vilda-hilda
0

Kalas!!!!!!!!!Kyss

Hänger du upp såna i Stan ? Glöm inte att höra med Djuraffären om du får göra reklam där. Kan ju finnas nån köpare av kattleksaker som normalt inte går på marknad.

Dessutom hade ni väl bra priser på mat till dom som var medlemmar. Så det är ju bara till att värva en massa då.Flört

Nalle

Hawknestgrove
0

ja den är snyggare i verkligheten än på scanningen. Tänkte hänga en i  anslagsskåpet i Näsinge i morogn och en i stan på Konsums anslagstavla. Jag får gå in på djuraffären också. Ska även höra med My One upp på Nordby, de ska få läggga ut gratis reklam hpos oss om de har

Gronstedt
0

Om en vecka jämnt går en transport från Gbg-trakten till Hawknestgroves marknadsförråd - passa på att skicka med saker!

Gunilla, ses vi byn eller ska jag komma till dig i Näsinge? Går bra vilket som för mig!

Hawknestgrove
0

gronstedt, du är jättevälkommen hit hem om du vill! lite fika vore väl inte fel? En äppelkaka med vanlijsås? och medtag kylbox, för vi kan ju inventera frysboxen?HAr gott om älg… Om du vill, alltså…..Annars så möter jag upp i stan. har du mitt nummer? pmar dig det..

Gronstedt
0

Jag kommer gärna till dig, ska bara kolla med släkten vad vi har för tider. Lite älg är aldrig fel, men äppelkaka med vaniljsås får allt vara för mig, LCHF:are som jag är!

Hawknestgrove
0

HAha ja då får ni kaffe då ch så får ni med er från frysen……

Hawknestgrove
0

hittar du? Det går att köra på GPS bara man tar av 200 meter innan GPS:En säger att man ska ta av. Den nya vägen finns inte med och den gamla kan skrämma sk**en ur de flesta….Skrattande

Gronstedt
0

Vem 17 har GPS? Men jag ska nog hitta, annars ringer jag så får du skicka upp röksignaler!

Ingen mer än mollymam som vill skicka med saker? Passa på!

Hawknestgrove
0

putt för flera som vill ha saker att få något av

Hawknestgrove
0

haha ring inte senare än vid Näsinge skola, för sen kommer du in i Bermudatriangeln!

Gronstedt
0

Ojdå! Hörde förresten att man måste ta vägen om Tanum från Bullaren till Näsinge numera, för att de har grävt av vägen i sin byggiver … Men fram kommer vi nog, om gud vill och r**a håller!

vilda-hilda
0

Befinner mig i Kristianstad Lördag och söndag. Närmare bestämt Kattutställning på Yllan med Sören.

Någon av Skånefolket som vill skicka med saker till Strömstad hojta till nu och tycker någon att det skulle va kul att få sin huskatt bedömd utom tävlan så finns sånt oxå där i helgen. Läs

http://minkattklubb.se/

Nalle

Hawknestgrove
0

Ja, håll E6 motorvägen och så svänger du INTE in mot Strömstad vid Vik, INTE alltså. Utan kör på, tills du ser skylten Näsinge, där blir det lite kringelkrokar i två idiotrondeller, men det är väl skyltat. Sen kör du mot Näsinge och när du  kommer fram till vägkorsningen Skolan/flygplatsen så svänger du höger, fortsätter  och svänger höger i krysset Boråsgården/Krokstrand sen är det 1 km innan avfarten sväng höger. Jag ska hänga ut nåt dumt vid infarten så du inte hamnar i Krokstrand.

Vilda hilda jag har trumpetat även på FB om att de som eventuellt vill ha något med ska hänga på dig nu också.Pratat med marknadsgeneralen i förrgår. Stan stängs av för motortrafik fredag kväll kl 18.30(gäller inte oss förstås) och hoppas det blir bra så du kanske komemr igen till höstmarknaden…Blink blinkFlört….Anmälan ska göras senast 1:a juni….

Gronstedt
0

Då är ett lass avlämnat hos Hawknestgrove och jag har fått klappa Arne, Ester och Pipis, och Mee har jag åtminstone sett, fast hon var inte alls glad att se mig! Vad fint ni har det Glad!

Och går åt vi älgbiff, fräst med Mollymams läckra kryddor - smaskens!

Hawknestgrove
0

haha, lilla menlösa Mee……hoppas det smakade…. och du vet var det finns mer om ni ändå åker upp

MewTwo
0

Hoppas att ni får en dunderbra marknad i helgen som drar in massor till hemlösa missar! Lycka till! Flört

Skulle någon få energi över, och är ute på tur i våra trakter här i mitten av Sverige framöver så kan jag tipsa om:

4-5/6  Örebro katthem har bord på NERKs kattutställning på Conventum i Örebro, hälsa gärna på!

18-19/6 Wikki Crew och Livbojen/Kattskyddet klämmer ihop sig på en bit av Nalles marknadsbord på Vilsta Marknaden i Eskilstuna för att tigga ihop en slant missarna! (Vi vet inte om vi får ha lotteri så vi måste kanske tigga ihop något att sälja…)

Hawknestgrove
0

MEw Two, sök tillstånd….Hör med kommunen!

lillmymlan
0

Vilken helg! Vi trodde att vi skulle blåsa bort, halv storm och regn och så himla kallt :( men vid samma bord fanns ju även Nalle med make som höll ångan uppe och vi träffade Sötaste, finaste, ljuvligaste Sören Kyss som är min favorit och kärlek! Kan man låta bli att älska honom, jag skulle inte tro det. Han håller god koll på läget och alla får klappa och gosa, aldrig har jag skådat en sån magnifik katt, som dessutom är BIS flera gånger och dessutom svart-vit i färgen… åhhhh Sören, snygging!

Tack Gunilla för helgen och för festen som blev på lördagkvällen, med tacos och massor med godsaker… och fika… MUMS! Hälsa även resten av Kattkedjan som vi också träffade att det var spännande att träffa andra "kattmänniskor".

Jag har också träffat berömda Arne, Gunillas katt och även Pipis och Esther, vilka skönheter, lilla Mee valde att hitta säkert ställe i Gunilla säng under täcket, så det var bara att inse… hon orkade inte med oss :) men vi fick se henne… ljuvliga tjejen!

Arne hade vi tänkt att tjuva med oss men vi fick så mycket älgkött med i bilen att han inte fick plats… tyvärr… sorry Marianne… älgköttet som vi fick var viktigare :)

Strömstad är vackert för er som inte har varit där :)

Nästa gång måste det vara bättre väder, eller hur?

Kram
Malin

*Nalle Puh*

Delfinen
0

Självklart att det skall vara bättre väder nästa gång lillmymlan. Kan ju inte regna varje gång Tungan ute

Tycker att ni har gjort ett kanonjobb. Vet hur det är att stå ute i regn och rusk. Lite avis då jag älskar marknadslivet. Men utan regn då förståss ha ha ha.

Pst du Malin…Pingvinen hälsar *garvar*

Hawknestgrove
0

haha. JA och  jag är fortfarandew helt slut….. MEn som sagt, stort tack till er att ni kom och Mison har ju en gåva att avlämna till MArianne i dag i Vaxholm!

lillmymlan
0

Pingvinen Kyss

Jag är fortfarande trött jag med… men det går troligtvis snart över :)

*Nalle Puh*

Sidentass
0

#26 Tänkte allt på er i helgen, o förstår att ni hade en helt underbar tid där i strömstad bland katter och kattmänniskor:)

Hawknestgrove
0

ja synd bara med ruskvädret. Men men man kan inte få allt här i världen….