Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1774 ggr
Naquita
0

nu har Frasse,honan o Svartis åkt:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu har Frasse,honan o lilla svarte kattungen åkt till landfreak.

ha de så bra pälsklingarna,kommer sakna er!!!!

Naquita
0
Naquita
0
Lena
0

Oj så spännande att de är påväg nu kissarna! Förstår att det känns lite underligt och tomt nu efter all tid du ägnat dem. Du har gjort ett kanonjobb Naquita! Vi får stämma av med Landsfreak sedan om när vi ska hämta lilla Zwarta Katten. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

modellflickan
0

Håller med! Du har verkligen gjort ett underbart jobb med katterna!

Sidentass
0

Förstår att det käns tomt nu efter de här goingarna..o jag säger som ovanstående..du har gjort en jättefin insats..nu önskar vi hela gänget all lycka tillsammans med Landsfreak!

Sidentass

Alexej
0

Hemma igen efter en lång resa från Ronneby med kiss, bajs och kräk (stackars katter). Nu har jar spickat fast hönsnät i vardagsrummet, har inga  dörrar. Nu stå min son med kompis, hundarna och alla katter och tittar på varannan. Och jag får väl hoppa genom fönstret för att kommer ut…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

Gamla Frasse, fast jag har döptom honom till Ronny. Han ska börja ett nytt liv och sedan påminner Frasse för mycket på tyska Fresse =käft. Och att han inte glömmer Ronneby blev det Ronny.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

essut
0

Tack för att du ställer upp för dessa katter.

Va gullig Frasse är..Kyss

Alexej
0

Honan, som jag ska kallar Naquita Glad. För du räddade henne och jag gillar namnet.

Alexej
0

Och likadant när jag bara ska handlar 1 l mjölk och kommer ut med en hel kasse, blev det en extrakatt från Ronneby. En svart-vit hane….

Alexej
0

Och Lena, din är jättesöt, en liten tjokis med korta ben och mjuk svart-brun päls.

Alexej
0

Mina hundar…Oskyldig

Naquita
0

härligt me uppdatering:D o va snäll du är som döper henne till NaquitaGenerad

här hemma e de tomt,men men mina katter verkar ta det med ro. vi kommer nog vänja oss, ieftermiddag somnar min gamla perserhona in efter en tids sjukdom och sedan börjar vi om på ny kula,med att bearbeta sorg o tomhet innan rättegång osv kommer..tack landfreak för att du tog dig an dessa katter just nu,det var behövligt!

modellflickan
0

Eloge till dej Landfreak! Jag är säker på att dom kommer få det jättebra hos dej!

Alexej
0

Natten var lugnt, sedan jobbade jag till 4. Nu har jag öppnat hönsnätet, alla mina var inne. Kattluckan är stängt. Kul, nu går (smyger ) alla omkring här och kollar, fräser och noser. 10 katter! Hundarna är ute. Mina hoppar också tillbaka när de möter en av de gamla, innan de känner igen den.Jag tror ingen fattar nånting, var kom alla katter ifrån? Och Ronny (f.d.Frasse) är en mosterkatt, jag trodde mina var redan stora, men kommer han med huvud och vill kela, då är det som en stridsvagn…Mina gamla kan ni se på min sida Flört Stolta 10-barnsmamma!

modellflickan
0

Stolt ska du vara Landfreak!

Lena
0

#15 Tack för uppdateringen med bilder och allt samt för att du hämtat kissarna. Oj så söt våran lilla svarting är. Nu får vi se när vi ska åka och hämta honom.

Kom hem från jobbet alldeles nyss har jobbat 8:30 - 20:00 idag plus resan hem. Tuffa tag ibland….. är nu mör som en pannkaka

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

den här bilden tog jag av svartis lite innan han åkte. hihi buskisen

Naquita
0
Lena
0

#19 Så fin och söt! Han ser ut som en Brittisk korthår! Vilket fint jobb ni gjort både  Naquita och Landsfreak som hjälpt honom in från kylan och sedan med transporten.

//Lena

Simson
0

De är så vackra allihopa!! Vilket enormt fint arbete ni alla har lagt ner! Hurra för er!!!

Vad undrande hundarna såg ut! "VAD gör nätet HÄR???" Glad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady