Super akut!! Svart tam katt behöver räddas.
En gubbe i Billeberga har gått bort och någon ska åka med katten till veterinären idag och låta den somna in.Kan inte ta den själv då jag har 8 katter här och extra rummet har jag redan en katt.Någon som kan hjälpa snabbt????Ring 0733182044
Det var en honkatt på ca 4 år som är pratglad.Hoppas vi hinner rädda det lilla livet.
Putt för denna fina kisse!!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
putt
men snälla nån, varför ska det gå så snabbt?? Jag blir tokig på alla dessa avlivningar, kan folk inte vänta lite…. är det för sent för denna stackars kisse?
ja, man kan inte annat än gråta, när det är så himla bråttom!!! kan inte förstå varför?
å svart med, jag som älskar svarta katter ja alla katter men svart för mig är så speciella……
hoppas verkligen inte det är för sent… för jävligt att avliva om kissen är frisk, jag ber och hoppas att veterinären inte gjorde det…
vet inte så mkt än men hoppas att någon öppnar sitt hem innan det är försent.Mannen som hade katten dog inatt och hans enda anhöriga vill avliva katten då han inte bor så nära själv.Enl min syster som jobbar inom hemvården som ringt mig angående katten berätta att han hade fått ta hand om katten när gubben var inlagd tidigare men skulle bara ha låtit katten vara ensam en vecka utan mat.Så snälla hör med alla så jag kan rädda den lilla katten.
så hemskt för missen att mista sin husse
men finns det inget katthem där nånstans som kan hjälpa kissen? För katten är ju hemlös..
har skickat till alla kattföreningar på facebook.Det som finns här är Tassebo i Helsingborg men de kan jag inte nå förrän i morgon tyvärr och då är det nog försent = (
hoppas att sjuksköterska lyckades få han till att avvakta el att tjejen som tog andra katten han hade tog båda.Vet dessvärre inte mer förrän imorgon då sjuksköterskan inte har jobbemobilen på sig mer.
fasen alltså för folk det finns hur kanman låta en kisse vara ensam i en hel vecka!!!!!
ja = (
putt putt hoppas katten lever imorgon med..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åhhhh..vilken sorglig historia…tycker anhöriga till mannen borde hjälpa missen till ett nytt hem! En katt som förlorat sin husse ska verkligen inte behöva sätta livet till också!
Putt - någon som känner någon..som inte har lika fullt på katter som vi har här..
näe du jag håller med, men det är många som inte vet att man kan fråga på katthem. Asta som jag hjälpte här uppe som är 80 år som sålde huset och skulle flytta och hann avliva en liten kille på 1 år för hon inte trodde att nån vill ha de och visste inte vart hon skulle vända sig.. Som tur var fick jag veta detta och genom diverse trubbel så hamnade de till slut på katthemmet och alla tre har nu fått nya hem.. Jag hoppas verkligen att kissen inte har fått somna in….. men har de beställt tid så är det väl redan gjort…
Jag bävar nästan för att gå in å läsa här för att få läsa nåt jag inte vill…
puttar denna, hur har det gått? Jag hoppas på under……
jag med…. lilla stackare…..

..Hur går det…tänker på kissen..och önskar så att det ska finnas en lösning..
Har bett min syster jaga människorna inom vården av mannen vad som hänt men hon har inte fått tag i dem än.Hoppas de lyckades övertala honom att låta mig hitta ett hem till katten.Svårt när man inte själv har haft direkt kontakt.Har även jobbar idag på mitt nya jobb för andra dagen och vi jobbar 14 timmars pass och en av mina egna katter blev inlagd på djursjukhuset i Helsingborg då hon har kräkt och kräkt och nu ville hon inte äta.Så har inte kunnat ha helt fokus på katten i Billeberga.
Men jag har ett hopp att hon fortfarande är i livet.
undrar så hur det går för denna kisse…..
Jag också och hoppas det inte är försent…………
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Hoppas det ordnade sig ?
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Tänker på kissen, och undrar hur det går..
Samma här !
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Har tyvärr inte fått något svar än.Men min syster som berättat för mig tror att en i personalen som skulle ta den ena katten tog båda.Inte säker men troligtvis.Och jag hoppas att det var så.
ja det hoppas vi, det vore ju väldigt fint!